Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (34)

Takaapäin tuntuu älyttömän hyvälle kun olen polvillani perse pystyssä tai sitten jos olen selällä niin että jalat miehen olkapäällä, niin tuntuu kanssa mahtavalle. Vaikea sanoa, kumpi on lemppari.

Lainaus:

Takaapäin tuntuu älyttömän hyvälle kun olen polvillani perse pystyssä tai sitten jos olen selällä niin että jalat miehen olkapäällä, niin tuntuu kanssa mahtavalle. Vaikea sanoa, kumpi on lemppari.

Pelkään myös että menee ilmaa. Hyvältä se kylläkin tuntuisi.

lähetyssaarnaajasta.

Tai sitten lusikasta.

Mies tykkää kaikesta, mutta varmaan eniten takaapäin niin, että olen kontillani. Takaapäin on minustakin todella kiihottavaa, mutta miehellä on aika iso ja takaapäin naiminen sattuu välillä :(

Tykkään siitä, kun istun miehen päällä ja hän istuu siis myös. Ja ollaan vaan tosi lähellä ja halataan ja liikun vähän ja hän hyväilee rintojani. Toisaalta ihana on myös lähetyssaarnaaja, kun mulla on jalat vähän koukussa ylhäällä ja kädet miehen takamusta puristaen mies lykkii menemään. Aahh...

suureksi lähetysaarnaajafaniksi. Saan siinä asennossa joka kerta ainakin 3-5 orgasmia. Samaa ei voinut sanoa exän kanssa, eli on aika paljon miehestä kiinni. Nykyisellä miehelläni on mielestäni iso, mutta enemmön kyse on varmaan siitä, että sovimme hyvin yhteen noin niin kun anatomisessa mielessä.

Miehenintykkää vielä nostaa jalkani olkapäileen, muttanse tuntuu niin paljon, että hetkessä tuntuu, että räjähdän.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat