Mistä syystä koiranne on lopetettu?
Kommentit (10)
saanut EHKÄ parannettua leikkauksilla. Koira kärsi jo selvästi, joten ajateltiin, että rakastetaan sitä niin paljon, että päästetään se kärsimyksistään.
ja kohtausten seurauksena järjettömiä pelkotiloja. Toisella koiralla oli sitten sydämen vajaatoiminta, eikä lääkkeet enää tehonneet.
14v ikäisenä alkoi takapää pettämään, joten oli parempi lopettaa.
ei tosiaan edes harkittu pitkittää tai kokeilla hoitoja.
Yhdelle tuli vanhoilla päivillä sydänvika, se lopetettiin ampumalla.
Yhdellä vanhuksella oli vakava maksatulehdus, se lopetettiin eläinlääkärin pöydälle.
Yhdellä oli vakava epilepsia, ammuttiin metsään.
Yksi jäi auton alle, lopetettiin eläinlääkärissä.
Yhden söi susi.
sydämen vajaatoiminta ja koirasta oli muutaman viikon sisällä tullut todella huonokuntoinen.
Eikä se punaruskea edes sopinut sisustukseen.
saanut EHKÄ parannettua leikkauksilla. Koira kärsi jo selvästi, joten ajateltiin, että rakastetaan sitä niin paljon, että päästetään se kärsimyksistään.
ap
koira ei ollut kuin 4v. Sillä oli PRA ja sokeutui täysin. Käveli pitkin seiniä, ja kun muutettiin kaksi tasoiseen asuntoon tuli kerran portaan kuperkeikkaa alas. Lenkillä veti niin että olin itse 1kk sairaslomalla koska niskan ja hartian lihakset niin tulehtuneet. Viimeinen pisari oli kun meinasi käydä jalkaani kiinni. Pakko oli ajatella koiran parasta, ja ennaltaehkäistä että ei käy pojan päälle, jonka naama oli juuri koiran naaman korkeudella.
Harmittaa suunnattomasti ja kauan olen surrut, vieläkin tätä miettiessä tulee itku silmään. Mutta pakko lohduttautua sillä että nyt hänellä on kaikki paremmin.
Koiramme oli jo 15 vuotias ja todella väsynyt. Oli turha enää pitkittää koiran elämää.