Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emme ole parina ukonäöllisesti yhteensopivia. Olen huomattavasti miestäni "rumempi".

Vierailija
04.10.2012 |

Mieheni on erittäin hyvänäköinen ja hänellä on upea vartalo. Tekee töitä myös mallina. Itse olen tavallinen hieman rupsahtanut kolmen lapsen äiti. Kaksi lapsistani on edellisestä liitosta. Itse olen lähemmäs nelikymppinen ja mieheni täyttää vasta 30. Mieheni aikaisemmat tyttöystävät ovat olleet kuvankauniita ja siis huomattavasti minua kauniimpia. Oikeasti ihmettelen vieläkin miten sain tuon miehen itselleni. Komean ulkonäön lisäksi hänellä on mahtava luonne. Mutta pakko myöntää että olen hieman mustasukkainen hänestä ja välillä mietin että haksahtaako hän joskus johonkin nuorempaan ja kauniinmpaan. Ottajia on vaikka miten paljon. Onko täälä muita joilla on itseään huomattavasti paremman näköinen puoliso? Ja mitä ajattelette sellaisista pareista? Luulen että monet mieheni kavereista ihmettelivät kun valitsi minut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne miehes mielestä tärkeämpää kuin ulkonäkö.

Jossain vaiheessa, ehkä 10vuoden päästä kun olet viiskymppinen ja ukkos 40v, voi käydä niin että vaihtaa kauniimpaan ja nuorempaan. Siinä vaiheessa ton ikäeron jo huomaa selkeämmin kun nainen alkaa vauhdilla rupsahtamaan.

Vierailija
2/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisikohan selitys miehesi valinnalle olla vaikkapa se, että ulkonäkö ei ole hänelle vaimon valinnan ykköskriteeri??

Olen itse ei-niin komean miehen kaunis vaimo, ja minua on aina jotenkin loukannut tällainen ihmettely. Kun aloimme seurustella, jotkut kaverini kysyivät suoraan, miksi otin niin ruman miehen. Olisin kuulemma "saanut paremmankin". Mutta asia nyt vain oli ja on niin, että rakastan miestäni, ja hän on minulle se oikea ja kaikin puolin sopiva. Ulkonäkö ei ole täydellinen, mutta en kuvittele että se minäkään tulen aina säilymään niin hemaisevana. Jokainen meistä rupsahtaa ja voi vaikkapa vammautua. Oikea rakkaus ei riipu sellaisista asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveripiirissä tuollainen pari kuin te. Tyttöjen kanssa kuviteltiin ettei ole todellista ja vähän härnäiltiin poikaa. No, nenille tuli, siis meille härnääjille. Suhde oli vakaalla pohjalla ja on kai edelleen.

Ja nykyään sitä on itsekin aikuisempi.

Vierailija
4/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen meillä se kauniimpi ja kaikenlisäksi vielä melkein päätä pidempi miestäni. Monesti mietin että kaikki varmaan ajattelee etä mieheni täytyy olla todella rikas tms. kun olen hänet ottanut.

Kaiken lisäksi, vaikka minua ei pituuseromme häiritse, niin huomasin esim. juuri katsoessa telkkarista ohjelmaa (joku ensiasunnon ostaja ohjelma) jossa vaimo oli selvästi miestään pidempi, niin se häiritsi minua nin paljon etten meinannut pystyä keskittymään ohjelman aiheeseen :D. Mä ite välttele tilanteita joissa seistään miehen kanssa vierekkäin. Koitan heti istahtaa johonkin kun mahdollista jne. Mut kohtaollaan oltu 20v yhessä ja lapsia on kaksi. Ja ei mulle ole tullut mieleenkään miestä vaihtaa tai pettää häntä

Vierailija
5/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni selvästi häpesi ulkonäköäni, vaikka en kuitenkaan mikään ruma olekaan. Hän ei ottanut minua minnekään mukaan missä oi hänen kavereitaan. Suurin osa hänen tutuistaan ei tiennyt seurustelustamme mitään ennen lapsemme syntymää. Nykyään sentään olaan julkisesti yhdessä. Ja e mieheni koskaan ole sanonut minule mitään ulkonäöstäni, kyllä hän söpöksi joskus sanoo. Mutta kovasti hän ihailee naiskauneutta ja ennen minua oli melkoinen naistenmies.

AP

Vierailija
6/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmetteliv'ät että se vanhempi nainenko...Aika loukkaavalta se minusta tuntui. Ja hänen minua huomattavasti nuoremmat naispuoliset ystävänsä katselevat minua ihmetellen.

Vierailija
7/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajattelit, että miehesi häpeää sinua, niin miksi oikein halusit olla hänen kanssaan? Koska hän on niin hyvännäköinen?

Vierailija
8/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luen sitten vasta muut vastaukset.

Eli ulkonäöstä viis, oletteko sieluiltanne yhteensopivat? Mun miesystävä on mua lyhyempi, ja todella hyvännäköinen, vaikka on munkin ulkonäköä kehuttu, persoonalliseksi. En itse koe pituuseroamme ongelmaksi, muille se on ongelma.

Ja sitten älä pilaa suhdettasi olemalla liian omistava/mustasukkainen, sopivastihan saa olla mutta ei liikaa.

Tiedän yhden parin jossa todella komea mies meni naimisiin ns. harmaavarpusen kanssa, ylipainoisen sellaisen. Mies itse sanoi että hänen silmissään ko.nainen on kauneinta maailmassa, luonteensa takia.

Ole onnellinen

Vierailija
9/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla mukavan ja söpön näköinen kuitenkin. Sitä paitsi vaikka vähän rupsahtais niin voi silti olla aika kivan näköinen. Kurjaa sun epävarmuus. en oikein osaa neuvoa, kun mä olen ollut aina vähän paremman näköinen kuin mieheni.... tosin nyt alkaa yhtäkkiä ikä tehdä mullekin tepposiaan ;)

Vierailija
10/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet miehesi kanssa?

Vierailija
11/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni selvästi häpesi ulkonäköäni, vaikka en kuitenkaan mikään ruma olekaan. Hän ei ottanut minua minnekään mukaan missä oi hänen kavereitaan. Suurin osa hänen tutuistaan ei tiennyt seurustelustamme mitään ennen lapsemme syntymää. Nykyään sentään olaan julkisesti yhdessä. Ja e mieheni koskaan ole sanonut minule mitään ulkonäöstäni, kyllä hän söpöksi joskus sanoo. Mutta kovasti hän ihailee naiskauneutta ja ennen minua oli melkoinen naistenmies.

AP

Kun hurjalta kuullostaa.. Siis se etteä hän on hävennyt sinua muille. Mutta toisaalta eihän ihminen valitse kumppaaniaan muille, vaan itselleen. Ehket sovi niihin ympyröihin, missä hän kulkee, mutta olet kuitenkin hänelle se sopivin nainen.. Eihän sitä ihmisten syistä tiedä, miten vakka kantensa valitsee...? Jos mies tosiaan rakastui luonteeseen, on huomannut että mallipimut on liian pinnallisia hänelle? Tai jos hänen äitinsä on jollain lailla samankaltainen kuin sinä?

Miehelläni oli melko läheinen ystäväporukka, joka tuntui minusta jotenkin liian hienolta, en siis sopinut heidän joukkoonsa. Ihan ystävällisiä he olivat mnua kohtaan, mutta ehkä kuitenkin olen liian maalainen heidän porukkaansa. Mieheni on tyylikäs ja on kuin kotonaan varakkaiden cityihmisten seurassa. En tiedä, ei mulla pahempaa alemmuuskompleksia ollut, mutta silti oli hieman ulkopuolinen olo. tunnen olevani sivistynyt ja mukava ihminen, mutta teen työtä, joka ei välttämättä kummoista koulutusta vaadi.

Me ollaan siis ulkonäöllisesti molemmat ihan hyvänäköisiä, mutta tulotaso on reippaasti miehen hyväksi. Koulutukselta olemme suurinpiirtein samaa tasoa, molemmat amk-pohjalta.

Tjaa, tärkeintä että teidän kahden suhde toimii, mutta olisihan se kiva että voisit ihan luontevasti olla oma itsesi myös hänen tuttujensa seurassa. Toivottavasti et ole mustasukkainen ilman todellista, pätevää syytä.

Vierailija
12/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki mies häpesi mua, ilmeisesti. Ei esitellyt kavereilleen ku vuoden päästä jolloin oltiin jo asuttu yhessä jonkin aikaa. Hänen vanhempiaan en nähnyt ekan kahden vuoden aikana.

Mä sain tarpeekseni ja lähdin, mutta kun mies tajusi että menettää mut niin tajusi kuinka mua rakastaa. Mä olin jo hankkinut uuden asunnon, mut niin vain mies vakuutti mut muuttamaan takaisin, esitteli kaverinsa (joista jotkut sanoivatkin että olivat odottaneet koska se ottaa mut mukaan) vei lapsuuden kotiinsa jouluksi jossa ottivat minut avosylin vastaan ja ah, se kosi mua uutena vuotena. Häistä on jo 12v ja lapsia on hankittu ja menee tosi hyvin enkä epäile hänen rakkauttaan.

Koitan tällä vain sanoa että vaikka aluksi olisikin hävenyt, niin se selvästi meni ohi ja miehesi on kasvanut sen yli. Nauti nyt vain hyvästä parisuhteesta. Ketään ei voi sitoa ja kyllä se mies on valinnut sinut.

Vierailija
13/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi ehkä varmistua että olet se oikea ennen kuin esitteli sut kavereilleen. Miehet monesti pitää naisen "jemmassa" kun ovat epävarmoja suhteen mahdollisesta kestosta

Vierailija
14/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksin saatavuus nostaa pelimerkkejä monilla.

Kannattaa harkita ihan oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi