Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kateellisia minulle? Syön mitä haluan ja milloin haluan ja olen hoikka.

Vierailija
04.10.2012 |

Kuulin sanonnasta, että jokaisen naisen unelma EI ole löytää elämänsä prinssiä vaan saada syödä niin paljon kuin haluaa ja mitä vain haluaa lihomatta.

Minä olen sitten niin onnekas. Herkuttelen päivittäin ja syön isoja annoksia ruokaa. Olen hoikka. Kiitos geenejen. Onko tämä nyt sitten kadehdittavaa???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten alkoikin painoa tulemaan vaihdevuosien myötä.

Vierailija
2/7 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla samanlainen kuin sinä, tässä asiassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mäkin olin ennen sellainen, mutta nelikymppisenä tolle sai jättää hyvästit.

Mutta mä olin aivan liian anorektisen näköinen silloin, ja yritin toistuvasti vähän lihoa, jotten olisi näyttänyt ihan sairaalta, että eipä sekään ääripää ole oikein kiva.

Nyt ottaisin mieluusti sen prinssin, kiitos :)

Vierailija
4/7 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska käytät aivokapasiteettiasi tuollaisiin asioihin.

Ja miten voisinkaan kadehtia ihmistä, joka ei osaa taivuttaa sanaa geeni?

Vierailija
5/7 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan on ikää? Vanhemmiten ei tollanen varmaa toimikkaan tai lasten saannin jälkeen. Arvostan myös urheilullisuutta, en pelkkää laihuutta.

Vierailija
6/7 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen että sinulla on tuollainen ominaisuus ja osaat nauttia siitä. Minä nautin omasta itsestäni ja omasta elämästäni myös, vaikka joudunkin vähän katsomaan mitä suuhuni pistän.

Vierailija
7/7 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin sanonnasta, että jokaisen naisen unelma EI ole löytää elämänsä prinssiä vaan saada syödä niin paljon kuin haluaa ja mitä vain haluaa lihomatta.

Minä olen sitten niin onnekas. Herkuttelen päivittäin ja syön isoja annoksia ruokaa. Olen hoikka. Kiitos geenejen. Onko tämä nyt sitten kadehdittavaa???

Mä katson ihmisiä kokonaisuutena, ja jos ihminen ei osaa edes kirjoittaa "geenien", ei voi olla kadehdittava tyyppi.

Vastakysymys: Mä teen päivittäin työtä julkkisten kanssa, ja mulla on niitä todella paljon ystävinä ja kavereina, lisäksi tienaan yli 4000/kk, oletko kateellinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi