Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkaisin välit "vahingossa" ystävääni :(

Vierailija
03.10.2012 |

Olin lähes psykoottisessa mielentilassa ja katkaisin välit ystävääni, kerroin pelkääväni häntä.

Kaduin sitä heti, mutta ystävä ei enään vastannut viesteihin.

Pari kertaa olen yrittänyt soittaa, mutta ei ole vastannut tai soittanut takaisin. Tapahtumasta on nyt muutama kuukausi.

Ikävä, tahtoisin jotenkin sopia välit, mutta en tiedä haluaako enään olla tekemisissä.

En ole varma, löytäisinkö edes sanoja miten selittää asia jotenkin järkevästi :(

Onko muilla ollut jotain vastaavaa ja miten olette toimineet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväsi kertoisi pelkäävänsä sinua?

Vierailija
2/4 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa selität tilanteen ja sen, että olet nyt taas normaalissa mielentilassa. Pyydä anteeksi käytöstäsi. Voi hyvinkin olla että tulee jossain välissä postin lukeneeksi vaikkei puhelimeen halua vastatakaan kun pelkää että olet vieläkin sekaisin ja sieltä tulisi vain vittuilua.

Mulle on eräs ystävä tehnyt kerran vähän samanlaiset, mutta minä oivalsin heti hänen käytöksestään että nyt ei ole hänellä kaikki hyvin. Hän siis alkoi puhua että pelkää minua koska olen kuulemma sekaantunut noituuteen ja henkiin, ja peruutti paniikissa ulos asunnostani pyytäen Kristuksen veren suojelusta. En ole mitään henkimaailman asioita koskaan harrastanut ;-) Monta kuukautta myöhemmin ystävä otti yhteyttä ja kertoi että hänellä on diagnosoitu paranoidi skitsorenia ja nyt on lääkitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tässä joku päivä kertoi menneensä sekasin ja valehdelleensa ystävälleen jotain outoa?

Vierailija
4/4 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin tapahtumaa edelsi minun osaltani varsin kummallinen ja riitaisa puhelu + että avauduin senjälkeen viestitse lapsuusaikani ongelmista..

joita vasta nyt käsittelen.

Pistin viestitse ja fb:n kautta anteeksipyynnön, en ole valehdellut, mutta omituisia asioita pistänyt viestitse ja nyt nolottaa niin vietävästi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme