Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin lääketiede myöntää että hormoniehkäisy pilaa raskautumis mahd.!

Vierailija
02.10.2012 |

siis hormonitoiminta menee sekaisin, voi mennä vuosia että palautuu ja voi tulla PCO

minulla oli täydellisen täsmälliset kk, kunnes 18v otin pillerit, kaikki meni sekaisin, kun lopetin niin 4 vuoden kuluttua alkoi taas toimia.

sitten otin ehkäisyrenkaan ja nyt sitten ollaan lapsettomuushoidoissa kun ei ole kunnon ovulaatiota.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vahinkoraskauksia" ja ihmiskunta olisi jo sukupuuton partaalla kenties.

Vierailija
2/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täysin päinvastaiset kokemukset. Söin pillereitä yli 10 vuotta, ja silti tulin raskaaksi ihan heti. Sama juttu toisella kerralla, tosin silloin välissä oli vain pari vuotta hormoniehkäisyä.

Tietysti hormoniehkäisy voi _joillekin_ aiheuttaa tuollaista, mutta läheskään kaikille ei niin käy. Sitä paitsi monella on vaikeuksia raskautumisessa, vaikkei hormoniehkäisyä olisi koskaan käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tupakoin 20v, mutta en saanut keuhkosyöpää! Miksei lääketiede jo myönnä, että tupakointi ei aiheuta keuhkosyöpää.

Vierailija
4/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat erittäin hedelmällisiä ensimmäiset 2 kk e-pillerien lopettamisen jälkeen. Lääkäreiltä olen kuullut jopa lausuntoja, että e-pillerien syöminen on naiselle hyväksi, "säästää" naisen elimistöä jotenkin tms. En tiedä tarkemmin, itse en ole koskaan niitä käyttänyt.

Vierailija
5/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on heti pillereiden syömisen loputtua hedelmällisimmillään, eikä viitteitä siihen, että hormoniehkäisy aiheuttaisi lapsettomuutta, ole.

Ikävä että sinulla on päinvastaisia kokemuksia. :(

Vierailija
6/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pilleriehkäisy ei aiheuta lapsettomuutta eikä PCO:ta. Päinvastoin, sitä käytetään hoitona PCO:hon.

Vierailija
7/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauduin ekasta kierrosta, sen jälkeen olin ilman ehkäisyä vuoden ja raskauduin jälleen ekasta kierrosta kun menkat esikoisen synnytyksen jälkeen alkoivat, seuraavaksi käytin ehkäisyrenkaita neljä vuotta ja kun lopetin niin kappas vaan, raskauduin taas ekasta kierrosta :D

Vierailija
8/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaa kovasti toivottiin ja kun reilun vuoden yrityksestä huolimatta en ollut raskaana menin lääkäriin jossa todettiin pco. teroluteilla (keltarauhashormooni) saatiin kierto kohdilleen ja tulin raskaaksi. Toisen lapsen saimme myös ihan terolutin "avulla" pco siis sotkee menkat aivan täysin. tåtå toista tehtiin 2v. (4 kiertoa teroja ennen plussaa).

Sitten otin elämäni ensimmäistä kertaa käyttöön homronaalisen ehkäisyn. Minulla oli rengas käytössä 11kk j akun sen jätin pois tuli yhdet menkat ja oli raskaana!

minulle lääkäri sanoi,että tilanteessani monesti hormonaalinen ehkäisy on se mikä auttaa (siis lopetuksen jälkeen) tulemaan raskaaksi koska lopettaa toiminna siellä munasarjoissa ja se lähtee sitten taas käyntiin.

tuon raskauden jälkeen minulla ei nyt pariin vuoteen ole ollut ovulaatiota, pco on vain pahentuntu kokoajan.

Vierailija
9/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et voi tietää olisitko tullut raskaaksi helposti ennen pillereiden aloittamistakaan. Luultavasti olisit ainakin sairastunut siihen PCO:hon huomattavasti aiemmin. E-pillerithän pysäyttävät PCO:n etenemisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi