Tulin yhtä aikaa naapurin naisen kanssa rappuun. Nainen haki lapsen
hoidosta tuosta 500 metrin päästä ja nainen on kotona. Mä olen tehnyt raskaan työpäivän ja hain pyörällä lapseni 2,5 kilsan päästä hoidosta kun ei ollut hoitopaikkaa lähempänä. Nainen kehui vielä et meinas myöhästyä hakemasta kun ei huomannut ajan kulua kun poltteli tupakkaa partsilla. Purin hammasta ja pidin suuni kiinni, mutta sen sanon että epäoikeuden mukaista on tämä ihmiselo.
Kommentit (23)
Mä en nyt murehdi sellasista, ei oo kato ajankohtaista.
Tässä siis av:lta tutuksi tulleita äitityyppejä:
a.) Mulla on tässä aikaa kirjoitella, kun meiän Jessica on virikkeitä saamassa tuolla päiväkodissa, kun se on niin fiksu tyttö, siitä sen näkee, ettei askin polttaminen päivässä vaikuta lapseen mitenkään, se on jokaisen oma asia!!! Sitä paitsi se on tottunu olemaan hoidossa, kun oli mummolla jo viikon ikäisenä. Sit mä oon rakastunu mun miehen kaveriin, se on se oikea, mun mies on ihan paska, ja on LAPSEN ETU, että äiti voi hyvin, joten lusikat jakoon tässä kyllä menee nyt.
b.) Meidän Topi ja Liisa on herännyt tänään kello seitsemän, niinkuin joka aamu, ja keitin niille heti aamupuurot itse, koska kumpikaan ei ole saanut ikinä purkista mitään! Mä olen siitä tosi ylpeä. Sitten mä teen jotain todella hyvää ja ravitsevaa lounasta, ja molemmat lapset syövät salaattia just lautasmallin mukaan. Kumpaakaan en ikinä ole pussannut, koska siinähän on iso riski saada karies!! Sitten ollaan pihalla monta tuntia.Telkkaris he eivät KOSKAAN katso muuta kun pikkukakkosen, mä en ymmärrä äitejä, jotka on niin laiskoja, että antaa lasten filmejä katsoa. Kun ne nukkuu päiväunia (turha tulla väittään, ettei kaikki lapset nuku kunnolla, nukkuhan meidänkin!), mä siivoan sillä välin! Sitten illalla on laatuaikaa koko perheen voimin. Hoitoon ei meidän lapsia viedä, koti on paras paikka kaikille! Vielä leivon pullaa ja valmistelen tehokkaasti seuraavan päivän, tässä on ihan tarpeeksi elämää kelle tahansa, naisen ei kuulu mennä töihin enää kun on synnyttänyt, se on ainoa totuus, ettäs tiedätte!
tyhjänpäälle naureskeleen, noin on monelle käynyt.