Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä susta tuntuu, jos sun viestejäsi pidetään provoina, kun olet kirjoittanut oman

Vierailija
01.10.2012 |

elämäsi asioita? Olenko mä kauhean lapsellinen, kn mua se loukkaa? Yritän olla välittämättä, mutta kyllä se silti tuntuu kurjalta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä vittuunnuin kun esikoisen kanssa imetys takkusi ihan reippaasti, ja kirjoitin imetystukilistalle ongelmista. Kukaan ei vastannut ja jälkeenpäin kuulin yhdeltä tukihenkilöltä, että mun viestiä oli pidetty provona! En ymmärrä mikä joistain asioista tekee provon?! Otti päähän ja paljon. En sen koommin kysellyt keneltäkään apua.

Vierailija
2/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on näin tapahtunut. Ja samalla sitä miettii kuinka eri tavalla ihmiset maailmasta ajattelevat kuin itse ajattelen.

Pahin loukkaus tuli kylläkin asiasta missä joku väitti että kysymykseni oli sopimaton ja viittasi minun olevan pedofiili ja todennäköisesti mies. En ikinä olisi voinut kuvitella että uikkareista kirjoittaessani kysymystäni luultaisiin feikiksi ja vieläpä pervoksi. Onneksi moni vastasi ihan asiallisestikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerroin tutusta opettajasta, jonka lapset on otettu huostaan ja se eli täysin kaksoiselämää, eikä töissä tiedetty mitään

Vierailija
4/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun en juuri tee aloituksia, ainakaan tarinoita elämästäni. Mutta mua ärsyttää vastaajana se, että netti ja oikein erityisesti av on pullollaan provoilijoita. Ei siinä mitään jos vitsiprovoja kirjoittaa (joista jokainen normaalilla äo:lla varustettu tajuaa että on provoja). Muttaen vaan tajua mitä ideaa on kertoa todentuntuinen tarina ja sitten ihan kiimassa odotella vastauksia. Miten se ketään palvelee?

Mun pointti oli vaan, että mua hajottaa vastaajanakin tämä sama ilmiö. Kun on muutaman kerran oikeasti nähnyt vaivaa ja vastannut jollekin, ja sitten myöhemmin ilmenee että se olikin provo... Sitten käy niin ettei enää jaksa vastailla ihmisille ollenkaan, kun jotkut luuserit pilaa koko palstan provoillaan.

Ja syy siihen miksi netissä ja etenkin täällä epäillään vähän kaikkea provoksi lienee juuri se, että täällä niitä onnettomia ihmisiä riittää jotka niitä tehtailee.

Vierailija
5/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tuo imetystukijuttu kuulostaa tutulta - että kun tuo ongelman esille, luullaan provoksi, kun ongelmien pitää olla aina tietynlaisia.

Ja juu, loukkaannun toisinaan.

Kerran on näin tapahtunut. Ja samalla sitä miettii kuinka eri tavalla ihmiset maailmasta ajattelevat kuin itse ajattelen.

Pahin loukkaus tuli kylläkin asiasta missä joku väitti että kysymykseni oli sopimaton ja viittasi minun olevan pedofiili ja todennäköisesti mies. En ikinä olisi voinut kuvitella että uikkareista kirjoittaessani kysymystäni luultaisiin feikiksi ja vieläpä pervoksi. Onneksi moni vastasi ihan asiallisestikin.

Vierailija
6/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tuo imetystukijuttu kuulostaa tutulta - että kun tuo ongelman esille, luullaan provoksi, kun ongelmien pitää olla aina tietynlaisia.

Ja juu, loukkaannun toisinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi