Pikaista apua kaivataan. Pregnyl -ampullin avauksesta..
Eli kuinka ihmeellä saatte pregnyl-ampullit ehjinä auki? Viimeks kun niitä avasin sain toisen ihan ok auki mut toisen yläosa särkyi pieniksi siruiksi joita sain sit sormiinikin...
Tänäiltana pitäs pistää toi pistos mut kovasti jännittää et kuinka se avaus onnistuu. Onks mulla väärä tekniikka vai onks noissa ampulleissa jotain vikaa et ovat vaikeita saada auki?
Pikaisia ohjeita siis kaipailisin tähän pulmaan jos joku ystävällinen auttaisi.:)
Kommentit (3)
... otti suosilla rukkasen käteen (ohut nahkahanska olisi parempi tuntuman takia), saa tietenkin olla varovainen, että ei läikyttele, mutta ihan terhakalla otteella vaan " napsauttaaa" ...
Eemeli
(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun (tai tammikuun???) puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran sekä kuukauden lykkäämisen takia myös Gracial-e-pillereitä yksi kierros... mailaile:
eemelikaksi@hotmail.com)
Ampullissa pitäisi olla siinä heti kaulaosan yläpuolella sellainen piste/pallura. Laita peukalo sen päälle ja etusormi toiselle puolelle ja napsauta/käännä auki. Ampullin pitäisi aueta siten siististi.
Olen kyllä itsekin joskus rikkonut juuri Pregnylin ampullin ja rikkonut käteni.
En muuten ole varma onko ampullin muoto muuttunut juuri lähiaikoina..
Onnea!
Itse otin muiden vinkistä vaarin ja käytin paperia apuna, jolloin ampullin uskaltaa avata napakammin, kun ei pelkää että tulee haavoja sormiin. Eli napakka ote ampullista!
Tsemppiä liuoksen valmisteluihin!
t aurinko76