Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko koskaan (naiset kulmakarvoista asiaa)

Vierailija
01.10.2012 |

että jos näet naisen jolla on vahvat kulmakarvat ja voimakkaat pulisongitkin, että kuinkahan tuuhea häpykarvoitus mahtaa olla? Yleensä kyllä taitaa olla yhteys niillä. Veikkaisin, että on tuuhea pehko niillä joilla on runsaasti muuallakin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun en ole keksinyt miten saisin selville ovatko collegani posliineja vai ei.

Vierailija
2/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kakkonen. Yöt ja päivät. Tämä uhkaa jo työkykyäni, kun en saa töitäni tehtyä kun mietin kaikkien asiakkaitteni karvoitusta. Koska olen lähikaupan kassa, tämä ei ole mikään pieni ongelma minulle. :( Varsinkin ruuhka-aikaan meinaan tulla hulluksi, kun minun pitäisi sanoa satoja kertoja peräkkäin "onko plussakorttia" ja meinaan aina sanoa, että "ootko puskasorttia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun en ole keksinyt miten saisin selville ovatko collegani posliineja vai ei.

Vierailija
4/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketissakin unohdan välillä kauppalistankin kun mietin maitotiskillä vastaantulevan naisen häpykarvoitusta.

Vierailija
5/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa sitten eräät ihmiset pohti ääneen, että onkohan sillä alapääkin yhtä tuuhea. Ja lisäsivät vielä, että jokapaikkaan noita ulkomaalaisia tunkeekin.

Ja kaverini on ihan suomalainen.

Vierailija
6/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tv:n keskusteluohjelmien aiheet ja kommentit menee multa ihan ohi kun mietin vaan onko jollain julkimolla rehottava puska siellä housuissa vai onko kehdannut ajaa itsensä posliiniksi. Miksei toimittajat voi hoitaa työtään kunnolla ja ottaa selvää asioista jotka kiinnostaa kansaa oikeasti.

Vierailija
7/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen sieltäkin blondi

Vierailija
8/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ajattelen asiaa kovastikin ja sinut nähdessäni todennäköisesti päättelen, että olet blondi sieltäkin. Seuraavan kerran, kun tulet siihen mun kassalle, niin ota asia rohkeasti puheeksi. Helpottaa meitä kumpaakin kun ei tarvitse sitä enää miettiä vaan saadaan selvyys.

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi