Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon muuttunut ihan hirviöksi raskauden myötä

Vierailija
01.10.2012 |

Kelle muka raskaus on elämän ihaninta aikaa? Mulla tää aiheuttaa vaan kamalaa, jatkuvaa angstia, mieli on tosi maassa. Meinaa hermo mennä kaikesta, eilenkin sain hirveen raivarin kun mies puki esikoiselle väärät vaatteet päälle. Alkaa miehelläkin pinna kiristyä, ja ihan aiheesta.

Kaikkein kurjinta on että en meinaa jaksaa tuon taaperon kanssa yhtään. Onko kellään muulla raskausaika yhtä tuskaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee parhaasi että laskisit kymmeneen kun se raivari alkaa tulla. Mun mies kärsi tosi paljon raskausajasta, vaikka niin tein kyllä minäkin. Nyt harmittaa ihan hirveästi, olin raivoämmä, sairaalloisen mustasukkainen ja jatkuvasti loukkaannuin jostain. Raskausaika toi ison kriisin suhteeseemme ja mies vasta toipuu siitä, minulla loppui oireilu synnytykseen.

Iso työ vielä edessä. Olen onnellinen ettei mies jättänyt minua.

Vierailija
2/4 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kuule montakin kohtalotoveria tämän raskausajan raivon suhteen. :D Oman raskauteni aikana olin aivan kamala ja mietin myös, että onko tämä ihan normaalia. Otin sitten naistuttavapiirissäni asian puheeksi ja sieltähän paljastu vaikka mitä raskausajan kauheuksia. Yksikin tuttava oli ajellu ostoskärryjen kanssa marketissa jonkun muun asiakkaan jaloille ihan vaan sen takia ku oli ketuttanut niin paljon johtuen raskausajan hormoneista. :D eli tsemppiä vaan miehellesi raskausajalle ja raivoa sinä vaan rauhassa ja "nauti" raskaudesta, niin me muutkin tehdään eikä sille mitään voida, koska se johtuu hormoneista. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä en todellakaan ole tällainen.

Esikoinen on jo huomautellut asiasta ja samoin mies

Vierailija
4/4 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva kuulla että muillakin on samanlaista. Tuntuu että sitä "raskaus on ihaninta aikaa"-hehkutusta saa kuulla joka puolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä