Montako kuppia kahvia on mennyt tänään? :)
Minä laitoin juuri ensimmäisen pannullisen tippumaan .
Kommentit (17)
Iltapäivällä luultavasti samanlainen satsi.
murukahvikuppi. On se kumma, että pikakahvijauheesta ei tule sitä high-tunnetta joka kahvista yleensä tulee, ja lisäksi siitä tulee jotenkin ällöttävä olo vatsaan. Muuten joisin mielelläni pikakahvia, koska tykkään se mausta.
Kiire aamu ollu, ei kerennyt aikaisemmin. Meinasi jo päänsärkyä pukata.
juon teetä.
Yleensä aamuisin pari pientä kuppia kahvia..
kohta laitan nespresso lattissiman laulamaan ja otan ehkä capuccinon. kun ostin kunnon koneen ja laadukasta kahvia, tulee juotua paljon vähemmän vaikka kahvin valmistu on helpompaa ja nopeampaa.
Olen yrittänyt vähentää koska olen raskaana
Kolme, ja pakko ottaa neljäs... olen flunssassa ja tenavat tuntuvat aivan hirveiltä.
kun ammaulla en saa juoda/syödä mitään ja iltapäivällä leikkaus nukutuksessa. Jään sit sairaalaan.Jännittää...
en juo kahvia koskaan, teetäkin harvoin
Minäkin olen tavoistani poiketen juonut tänään teetä, mutta aamulla tarvitsin kaksi kupillista vahvaa kahvia (ja join sitten kolmannenkin, kun se maistui niin hyvältä).
Yleensä menee 5-6 päivässä.
kun ammaulla en saa juoda/syödä mitään ja iltapäivällä leikkaus nukutuksessa. Jään sit sairaalaan.Jännittää...
kahvi maistuu kyllä hyvälle sitten, kun saat taas juoda :)
Olen aika hermona, mutta yritän olla ajttelematta asiaa ( juu, ei onnistu:-))
Hermostuneena ryystän varmaan vielä saman verran...