Miksi leikkaatte lyhyen kampauksen kun vakiinnutte?
Kommentit (19)
kun halutaan olla mukavuudenhaluisia. mieskin aina tykkää!
T: nämä kootut selitykset kuullut pitkätukkainen
että lyhyt on edelleenkin 46-vuotiaana. Vakiintuminen ei liittynyt asiaan. Mutta nykyään kyllä pidän homssuisen näköisenä yli 4-kymppisiä pitkätukkaisia naisia.
paljon ennen vakiintumista. Eiks ois saanu?
Ikään kuin vakuudeksi siitä, ettei ole hinkumassa heti uuden miehen matkaan. Näin olen itse ajatellut seuratessani ilmiötä. Hiusten lyhentymisiä en itse ole huomannut, sen sijaan tyylivaatteiden vaihtumisen toppavaatteisiin ja lihomista.
Mulle vaan sopii lyhyt tosi paljon paremmin.
Kait meillä vaimoilla on sentään vielä lupa vaihtaa tyyliä, vaikka naimisissa ollaankin...?
olen asian kuullut selitettavan. itse olen kaunis ja menen pitkien ja lyhyiden valia sujuvasti.
vaan siinä kohtaa kun olin siivonnut hiuksistani kuolaa, maitoa, puklua, puuroa, peruna-, porkkana- ja maissisosetta ja kaikkea sitä mitä vauvalla on usein käsissään. Lisäksi tajusin etteivät hiukseni olleet olleet vuoteen muuten kuin sekaisella nutturalla riippumatta niiden puhtausasteesta. Kasvatan pitkät hiukset taas sitten kun saan, voin ja jaksan pitää ne jonkin näköisinä. Pitkät hoitamattomat ja homssuiset hiukset ovat kaaaaaamea näky (tiedän, koska olen valitettavasti nähnyt kuvia itsestäni tuolta ajalta).
Kuka tylsimys nyt jaksaa samassa kampauksessa kehdosta hautaan.
Lyhyen tukan päälle saa paremmin joka ilta eri peruukin, kun mies haluaa seksiä "vieraan naisen" kanssa.
Nyt hiukset yltävät puoleen selkään, kun olen kotona lasten kanssa. Kun olin töissä, hiukset olivat polkkatukkamallia.
Tällä hetkellä ei vain yksinkertaisesti ole aikaa mennä ja istua kampaajalla kolmea varttia - tai jopa kauemmin. Pitkät hiukset ovat helpot: pesee, harjaa ja kietaisee poninhännälle. Siistiä ja nopeaa. Muuta ei tarvitse tehdä, eikä kotoa tarvitse lähteä.
Opiskeluaikanakin minulla oli tosi pitkät hiukset, sillä silloin ei ollut rahaa käydä kampaajalla. Ja onhan se nytkin hyvä, että tulee rahallista säästöä, kun kotihoidon tuki on niin onnettoman pieni.
vaan siinä kohtaa kun olin siivonnut hiuksistani kuolaa, maitoa, puklua, puuroa, peruna-, porkkana- ja maissisosetta ja kaikkea sitä mitä vauvalla on usein käsissään. Lisäksi tajusin etteivät hiukseni olleet olleet vuoteen muuten kuin sekaisella nutturalla riippumatta niiden puhtausasteesta. Kasvatan pitkät hiukset taas sitten kun saan, voin ja jaksan pitää ne jonkin näköisinä. Pitkät hoitamattomat ja homssuiset hiukset ovat kaaaaaamea näky (tiedän, koska olen valitettavasti nähnyt kuvia itsestäni tuolta ajalta).
näyttää wt-mammalta, jolla ei ole varaa käydä tarpeeksi usein kunnon kampaajalla.
tule leikkaamaankaan. Mulla on kasvonmalli, johon kovin lyhyet hiukset sopii tosi huonosti. Näyttäisin vähintään aivan tantalta, ja vähän reilu kakskymppisenä en halua siltä näyttää.
vakiintunut yli 10 vuotta sitten enkä vielä ole leikannut....
Minua ihmetyttää pikemminkin, miksi ihmiset leikkaa 35+ -ikäisinä itselleen sellaisen, anteeksi nyt vain, kynityn kananpepun näköisen tukan. Sellaisen poikatukka-mittaisen, jossa hiukset on napsittu tukkuina hiukan eri mittaisiksi. Ja joillakin siihen vielä otettu kiharat.
En ole vielä tavannut sellaista ihmistä, jolla tuollainen tukka sopisi. Kaikkia se ainakin vanhentaa. Miksi juuri sellainen lyhyt tukka on niin suosittu?
Onhan lyhyitä, trendikkäitä, ihania hiusmalleja lukuisia muitakin!
T. Yksi, joka ei ihan heti pitkistä hiuksistaan luopuisi.
Ku oli nii huonossa kunnossa kaikista vaalennuksista :(
että en todellakaan leikannu sitä kanan persettä vaan polkan! Huh onneks tajusin lisätä ;)
Pitääkö tukka tosiaan leikata? Pitääkö ostaa jakkupuku ja silmälasit, joissa on mustat sangat? Entä laittaa niskaan tatuointi ja ruveta sisustamaan?