Kannaatko edes harkita vakavempaa suhdetta N40 M55?
Kommentit (12)
ihan raihnainen ei kyllä voi olla.
ap
Esimerkkinä pidän isääni, joka nyt kuusikymppisenä juoksee helposti maratonin. Tyttöystävänsä on n 10v nuorempi.
Mun siskon mies oli 57 v, normaalipainoinen, ei koskaan tupakoinut eikä juonut. Harrastanut koko ikänsä urheilua, nuorena sm-tasolla. Edelleen hiihti 20-30 km:n lenkkejä, juoksi, ui, pelasi tennistä ja kävi kuntosalilla. Oli nuorekas ja täysin terve. Sitten vaan yks päivä tuli sydänkohtaus, täysin varoittamatta. Onneksi oli osaava elvyttäjä vieressä ja mies pelastui. Mutta terveys ei ole palautunut entiselleen ja on nyt eläkkeellä.
Oma veljeni oli myös terveyden perikuva ja terveysintoilija, huippukunnossa. Niin vaan alkoi sairastella alle 60-v; ensin tuli munuaiskivet, sitten välilevynpullistuma ja rappeuma, verenpaine nousi, sitten todettiin sepelvaltimoahtauma ja tehtiin pallolaajennus.
Ja näitä esimerkkejä riittää ihan lähipiirissä. Totuus on se, että miehet rappeutuvat nopeammin kuin naiset ja kuolevat nuorempina. Että en kyllä todellakaan alkaisi vakavaan suhteeseen 55-vuotiaan miehen kanssa, en vaikka olisi kuinka terve ja kovakuntoinen. Mutta itsehän sinä valintasi teet.
Ovat olleet yhdessä n. 10 ja on yksi kouluikäinen lapsi. Mies sai sydäninfarktin muutama vuosi sitten. Sen jälkeen on todettu diabetes, liikunta nimittäin loppui infarktiin hänellä ja paino alkoi nousta.
ei kannata vilkaista yli 25v miehiin, ne kuolee sydänkohtaukseen!!!
jos se mies yrittää saada noin paljon nuoremman, kyse on vain siitä, ettei se saa sitä parikymppistä, jollaisen oikeasti haluaisi.
Kuka haluaisi miehen, jolle sun nuorempi ikä on se paras ominaisuus. Joka ei siis huolisi ikäistään?
Mä olen näihin erehtynyt sen verran, että ikinä en enää ota vanhempaa miestä.
tarkoitsu ei missään tapauksessa ollu mikään suhde. Siinä vain kävi niin, että rakastuimme ja miehelle ikäero tuntuu olevan kovempi paikka kuin minulle. Esim. usein sanoo että voi kun olis 10v nuorempi. Ja on sellaisessa asemassa, että tarjolla on ollut jos mitä missiä, eli tavallaan olen iloinen että valitsisi juuri minut....mutta...kyllä tuo tulevaisuus mietityttää....hänellä lapset jo aikuisia, minulla 11-13v.
ap
Miten miestä voi haitata 15 vuoden ikäero?
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin ihastuin ja rakastuin todella. Olen 41v ja mies on 64 v. Hällä lapset jo aikuisia ja itselläni nuorin 14v. Vakavaa tämä varmaan on kun rakastetaan. Yhteen ei ole tarkoitus muuttaa.
Tunteille ei mitään voi. Jos epäröi haluaako vakavampaa niin onko kyse oikeasta ihastumisesta.
Eiköhän ap:n ongelma ole ratkennut jo vuosia sitten. Itse en ikimaailmassa ottaisi yli 10 vuotta itseäni vanhempaa miestä, en ikinä. Sellaiselle "rakastumiselle" en antaisi edes mahdollisuutta. Ja sama ikäraja toiseen suuntaan.
Eli rakastuit, mutta silti annat meidän päättää asiasta..
Monet 55-60 miehet on varsin raihnaisia. Moni tuttu mies saanut sydärin tuossa iässä, vaikka on elänyt terveesti. Ja vaikka ei noin huonosti käviskään, niin ku aattelee vaikka vaan 15 v eteenpäin...mies on jo ihan pappa sitten!