Kävin eilen ensimmäistä kertaa spinning-tunnilla,
ja nyt on sellainen olo, ettei musta ole mihinkään. Kaipaan kannustusta! Siis mua lihavemmatkin ihmiset jaksoivat paljon paremmin kuin minä. Nyt on aivan sellainen olo, ettei tämä ole yhtään mun juttuni - ihan pakkopullaa. Miten nyt tästä eteenpäin?
Kommentit (6)
Itse harrastan mm. zumbaa ja aerobicia ja voin sanoa että tosi kivaa! t.vähän ylipainoinen
Ei varmaan kannatamvertailla muihin vaikka luonnostaan ajatukset menisikin siihen suuntaan.
käyt vielä muutamalla spinning-tunnilla. Ei mun eka spinning-tunti ollut kummoinen. Vasta kun kävin jonkun tietyn ohjaajan tunnilla, joka oli aivan huippu, oli spinning kivaa. Spinningissä toisekseen pitää alussa tarkkailla omaa tekniikkaansa ja senkin vuoksi alussa on paljon enemmän ihmettelyä. Eikä muuten kannata vertailla itseään muihin vaan keskittyä omaan tekemiseen. Joka ikisellä tunnilla on aina ihmisiä, jotka ovat paremmassa kunnossa kuin minä. Kaikki tekevät kuitenkin oman kunnon mukaan. Tuolla ajattelutavalla kukaan ei voisi koskaan jatkaa, jos liikkumiseen tulee taukoa tai edes koskaan aloittaaa liikkumista.
Silti, spinning ei ole oma suosikkilajini. Ehkä se ei siis ole sinunkaan?
Alussa minäkään en ihan täysin syttynyt lajiin, siinä joutuu vähän hakemaan ja rakentamaan kuntoa ja tekniikkaa.
Vastuksilla pelataan. Pito keskivartaloon ja poljet ylöspäin. :)
Mä käyn pari kertaa viikossa. Ensimmäinen kerta oli kamala, nykyään spinning on seksin jälkeen ihan mun lempipuuhaa! Siitä vaan käyt muutaman kerran, kunto nousee kohisten! Tekniikkaa oppii koko ajan paremmin ja paremmin. Älä lopeta! Tsemppiä!
liian rankasti? Liian suurilla vastuksilla? Ensi kerralla kevyemmin, niin nautit menosta :)