Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmetyttää mieheni aavistus pahasta...

Vierailija
29.11.2005 |

aloin odottaa kolmatta lastamme niin mies sanoi-älä liikaa innostu voi vaikka mitä tapahtua-tulla keskenmeno. ja kas kummaa rv 10 tapahtui näin. sikiö kuoli. ihmetyttää tuollainen. olen varma, että jos mieheni ei olisi sanonut mitään odotettaisiin meidänkin perheeseen tällä hetkellä vauvaa. olen niin surullinen ja katkera miehelleni. minusta tuntuu, että tuolla lauseella hän toivoi minulle pahaa ja se vielä tapahtui. sekin ihmetyttää että aikaisempien raskauksien aikana hän ei ole sanonut mitään vastaavaa. .....en tiedä joudutaanko eroamaan tuon takia, minua se jäi pahasti vaivaamaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pakko tän on kyllä olla provo sillä ei noin tauno voi kukaan olla......

Vierailija
2/4 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yleensä ihmettelen sitä, miten jotkut tuulettaa heti ja menee ostamaan vaatteita. Keskenmenon riski on joka raskaudessa kuitenkin todellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siitä johtui minunkin keskenmenoni kun mieheni sanoi, ettei tarvitsisi heti positiivisen testin jälkeen kaikille kertoa. Kerroin kuitenkin monille ja viikolla 12 sikiö todettiin kohtuun kuolleeksi. Ei tullut mieleenikään syyttää miestäni. Kolmasosa raskauksista päätyy keskenmenoon. Monet jo niin aikaisin, ettei raskautta oltu havaittu. Paljon on pahoja miehiä.

Otan osaa suruusi ja saman kokeneena tiedän miltä tuntuu, mutta koetapa ajatella realistisesti. Meillä uusi raskaus alkoi 6kk keskenmenon jälkeen. Eikä muuten kerrottu kellekkään ennenkuin oli ultrassa todettu sukupuolikin.

Vierailija
4/4 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen varma, että jos mieheni ei olisi sanonut mitään odotettaisiin meidänkin perheeseen tällä hetkellä vauvaa

Mutta jos yhtään järjellä ajattelet, niin tajuat, ettei tuollainen voisi olla mitenkään mahdollista.