Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko lesbo vai bi?

Vierailija
29.09.2012 |

Useat lesbot kykenevät harrastamaan seksiä miehen kanssa siinä missä heteronaisetkin.

Mikä tekee lesbosta lesbon? Ja mikä tekee bissestä bissen?

En osaa vastata, auttakee.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko sillä mitään väliä mikä henkilö on? Kyllähän hän itse tietää mitä tuntee ja ketä kohtaan.

Vierailija
2/12 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen aina ihmetellyt ko. nimitystä, sillä onhan minullakin esimerkiksi tietynlaisia viehtymyksiä ja fantasioita naispuoleisen partnerin kokeilemiseen vaikka olenkin mielestäni hetero. No, tämä oli vain oma mielipuiteeni..

Mielestäni sillä nimityksellä ei kuitenkaan ole väliä, voi harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa sukupuoleen katsomatta, johan vain se seksi ei ole kieroutunutta. (vrt. pedo- ja zoofilia yms.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyä bi-seksuaalisia. Onhan homomiehistäkin moni jopa naisimissa naisen kanssa ja pitää kaappisuhdetta yllä toiseen mieheen.

Nainen on naiselle susi, lesbot raatelevat bi-seksuaaliset naiset hengiltä.

Vierailija
4/12 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen aina ihmetellyt ko. nimitystä, sillä onhan minullakin esimerkiksi tietynlaisia viehtymyksiä ja fantasioita naispuoleisen partnerin kokeilemiseen vaikka olenkin mielestäni hetero. No, tämä oli vain oma mielipuiteeni..

Mielestäni sillä nimityksellä ei kuitenkaan ole väliä, voi harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa sukupuoleen katsomatta, johan vain se seksi ei ole kieroutunutta. (vrt. pedo- ja zoofilia yms.)

Vierailija
5/12 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotta naisen kanssa, tekee lapsen pari vuoden suhteeseen miehen kanssa ja ja palaa sen jälkeen suhteeseen naisen kanssa ja ehkä tulevaisuudessa rakastuu taa mieheen.

Suhteita tulee ja menee, onko väliä kumpaa sukupuolta kumppani on?

Vierailija
6/12 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi kuvitellakaan olevani samaa sukupuolta olevan kanssa, puhumattakaan, että fantasioisin heistä.

Vierailija
7/12 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotta naisen kanssa, tekee lapsen pari vuoden suhteeseen miehen kanssa ja ja palaa sen jälkeen suhteeseen naisen kanssa ja ehkä tulevaisuudessa rakastuu taa mieheen.

Suhteita tulee ja menee, onko väliä kumpaa sukupuolta kumppani on?

Vierailija
8/12 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös juuri sanonut olevasi bi?

Olen miehen kanssa naimisissa, meillä on mahtavaa seksiä, mutta voin joskus ajatella jonkun naisen olevan kaunis ja miettivän millaista olisi seksi hänen kanssaan. Se ei minusta ole bi:n määritelmä, sillä en tiedä pitäisinkö edes siitä seksistä vai kaunistelenko vain ajatusta siitä millaista se voisi olla.

Jos taas olen bi, niin sitten olen. En vain ole koskaan vienyt ajatuksiani toteutusvaiheeseen, enkä viekään jos se olisi mieheni pettämistä.

Vierailija
9/12 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella heitä miehen kanssa. Jo pienenä lapsena tiesin että he eivät ole samanlaisia naisia kuin minä. He olivat kuin poikia mutta leikkivät kanssani kun heidän oli siihen aikaan pakko yrittää esittää normaalia tyttöä.Leikimme siis paljon urheilupainotteisia leikkejä ja nuket olivat pannassa. Niitä ei heille voinut edes näyttää.

Kyllä sen siis tietää että mikä on lesbo.

Vierailija
10/12 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo on nainen, joka tuntee naisiin vetoa, haluaa olla tai on suhteessa naisen kanssa, kykenee rakastamaan naista ja voi kuvitella menevänsä naimisiin naisen kanssa eikä tunne tarvetta seksiin miehen kanssa.

Biseksuaali nainen on yleensä nainen, joka tuntee vetoa sekä miehiin että naisiin, voi olla suhteessa joko miehen tai naisen kanssa ja kykenee monesti ihastumaan/rakastumaan sekä miehiin että naisiin ja voi monesti kuvitella olevansa naimisissa niin miehen kuin naisen kanssa.

Kaikki poikamaiset/miehekkäät naiset eivät ole lesboja eivätkä ede biseksuaaleja. On paljon poikamaisia/androgyynejä heteronaisia, joita tyylin perusteella voisi luulla ja luullaan lesboiksi tai vähintä biksi. Mutta nykyään on, varsinkin nuorten tyttöjen/naisten keskuudessa, muotia/trendikästä pukeutua enemmän tai vähemmän poikamaisesti/androgyynisti ja pitää lyhyttä tukkaa huolimatta seksuaalisesta suuntautumisesta. Nykyään ei myöskään sateenkaarilipun väreissä olevat vaatekappaleet tai vaikka korut ole aivan varma todiste onko tyttö/nainen lesbo/bi, koska nykyään ilmapiirin käytyä vähemmän vihamieliseksi on yhä enemmän heteroitakin, jotka kannattavat homoseksuaalien oikeuksia, jotka menevät jopa pridekulkueeseen jonkun homo-tai biseksuaalin ystävänsä kanssa.Sitten on tosi naisellisia lesboja, joista ei päällepäin huomaisi, että ovat naisiin päin ja joita miehet saattavat kadulla katsella. Ennen kaikkea ihminen on yksilö. Se että pitää poikamaisista jutuista ja on lyhyt tukka ja poikamainen tyyli ei tee naisesta lesboa eikä välttämättä edes biseksuaaliakaan eikä naisellinen look tee lesbosta tai binaisesta heteroa. Esimerkiksi laulaja Saara Aalto on hyvin tyttömäinen, mutta on yhdessä toisen naisen kanssa. Kyllä seksuaalinen suuntautuminen on syvempi asia kuin vain pelkkä pukeutuminen, mutta joskus tyylikin on osa sitä tai tapa tuoda asiaa esille. Tai voisiko sanoa oikeammin, että kun on kerran tullut ulos sen asian kanssa että pitää omansta sukupuolestaan, niin sen jälkeen uskaltaa paremmin rikkoa käsityksiä siitä millainen naisen kuuluu olla ja jos on jo kauan halunnut lyhyen tukan, niin kaapista tulon jälkeen hiusten leikkuu ei enää tunnu miltään. Tai vastaavasti, jos on naisellinen, mutta ei ole ennen oikein tohtinut olla, niin kaapista tulon jälkeen huulien punaaminen ja korkojen laittaminen on vain lähes lasten leikkiä.

Vierailija
11/12 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tiedä, tunnen lesboja jotka käyttävät pinkkiä ja katsoivat pienenä Disney-prinsessoja. Poikamaiset heterotkaan eivät ole uusi asia.

Vierailija
12/12 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2012 tehty ketju. Kuka tämän kävi nostamassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan