Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkodissa nukuttiin kaksi kuukautta samoissa lakanoissa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistit savustavat kielitaidotonta siivoojaa ulos. Lakanat vaihdetaan kerran kuussa. Siivousliikkelle on siis sattunut yksi virhe esim sen takia, että lakanan vaihtopäivänänä on ollut tuuraaja. Mitä tekee henkiökunta? Kirjoittaa suomeksi reklamaation tietäen, ettei se mene perille ja jatkaa lasten nukuttamista paskasissa lakanoissa. Siivoojan savustamista.

Vierailija
2/13 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes kuulu siivojalle näköjään.. Tämä helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä kolmessa päiväkodissa, kaikissa on vaihdettu lakanat itse.

Vierailija
4/13 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät vaihda itse? Ymmärrän, että maksavat siitä toisille, mutta kun on kyseessä pienet lapset, niin tuollainen vierestä katsominen on melkeinpä yhtä tuomittavaa kuin kys. siivousliikkeen toiminta! Irtisanoisivat sopimuksen, palkkaisivat tilalle nopsaan jonkun muun ja vaihtaisivat ne paskaiset lakanat. Valittamalla ei tapahdu mitään.

Vierailija
5/13 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodeissa, kouluissa ja esim meidän työpaikalla. Johtuu ihan siitä, että kaiken pitää olla niin halpaa ja tehokasta. Jos päiväkodissa käy siivoaja joka päivä tiettyyn aikaan vähän sutimassa parin tunnin ajan niin tietysti siellä on hirveä kaaos.

Muistan omasta lapsuudesta miten koulullamme oli siivoaja koko ajan paikalla, teki siis ihan täysipäiväistä työtä ja kaikki lapsetkin tunsi hänet. Tietenkään tuollaista touhua ei voi enää nykyään olla, vaan siellä käy varmaan yöllä joku tunnin verran luuttuamassa.

Vierailija
6/13 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis laitoshuoltaja 7.00 - 14.39 paikalla joka päivä. Aina siis sama henkilö. Loma-aikana tietysti sijainen. Ja hän kyllä vaihtaa lakanat.

Vierailija
7/13 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät vaihda itse? Ymmärrän, että maksavat siitä toisille, mutta kun on kyseessä pienet lapset, niin tuollainen vierestä katsominen on melkeinpä yhtä tuomittavaa kuin kys. siivousliikkeen toiminta! Irtisanoisivat sopimuksen, palkkaisivat tilalle nopsaan jonkun muun ja vaihtaisivat ne paskaiset lakanat. Valittamalla ei tapahdu mitään.

Olihan ne hoitajat vaihtanut ne lakanat. Ja ihan totta on se, että jos se ei sun työnkuvaan kuulu niin kuka viitsii sitä jatkuvasti tehdä.

Vierailija
8/13 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta en sano, kuin että he eivät ota työntekijöitä tarpeeksi, vaan yrittävät säästää, ja repiä sen ainokaisen työntekijän selkänahasta irti niin paljon kuin lähtee. väki vaihtuu jatkuvasti...

ja tiedän senkin, että ei niillä hoitajilla ole aikaa vaihdella lakanoita. olen nähnyt sisältäpäin tuota työtä, ja tulin erittäin, erittäin surulliseksi lasten vuoksi, jotka eivät saa kunnon hoitoa, ja välittämistä. usein ihan itketti katsoa sivusta. lähdin pois, en jaksanut, se on henkisesti kamalaa.

teki mieli tehdä ilmoitus yhden vantaalaisen pk:n henkilökunnasta, joka oli niin töykeää ja ilkeämielistä lapsille, että voin fyysisestikin pahoin.

Vierailija
9/13 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdessa kuukaudessa niissä nukutaan n 100 tuntia, saman verran kuin lapsi nukkuu kotona parissa viikossa. Tiedän monia perheitä, joissa lakanoita ei vaihdeta tuota useammin, joten aika turha uutinen. Tietysti on niitäkin perheitä, joissa lakanat vaihdetaan joka kolmas yö, ja heitä tämä varmastikin järkyttää.

Vierailija
10/13 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdessa kuukaudessa niissä nukutaan n 100 tuntia, saman verran kuin lapsi nukkuu kotona parissa viikossa. Tiedän monia perheitä, joissa lakanoita ei vaihdeta tuota useammin, joten aika turha uutinen. Tietysti on niitäkin perheitä, joissa lakanat vaihdetaan joka kolmas yö, ja heitä tämä varmastikin järkyttää.

kuinka monta tuntia parissa viikossa nukutaan lakanoissamme, mutta en alkanut laskea:)

Vierailija
11/13 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät vaihda itse?

Herrajumala, jotain rajaa! Eihän akateemiset voi alentua suoritusportaan töihin. Hehän ovat opettajia.

Vierailija
12/13 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien lasteni päikyssä siivooja on töissä päiväsaikaan ja on yksi turvallinen aikuinen lapsille lisää. Olisi todella sääli, jos päiväkoti siivottaisiin illalla kun lapset eivät ole siellä. Lapsille on ihan opettavaistakin nähdä, että joku ne sotkut siivoaa eikä kuvitella että haltijakummi siivoaa sotkut (kuten esim. täällä yläkoulussa kakarat tuntuvat ajattelevan).

Vierailija
13/13 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä olin pieni, niin me nukuttiin seinästä vedettävissä riippumattokerrossängyissä, joissa ei todellakaan ollut lakanoita. Kaikkee sitä :D