Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kostin viimeinkin miehelleni parin vuoden kärsimykset

Vierailija
29.11.2005 |

Miehelläni on inhottava tapa pelästytellä ja säikytellä minua. Minusta on tullut omassa kodissani hermoheikko, koko ajan pelkään, että se koskaa taas hyökkää oven takaa ja nauraa päälle säikähdykselleni.

Kerran sain nämä säikyttelyt loppumaan, kun ihan tosissani itkin, että kuinka paljon pelkään. Hetken päästä säikyttelyt taas jatkui.

Äsken olin suihkussa ja mies odottikin suihkuverhon takana ja meinasin taaaaas saada paskahalvauksen.

Kostin leikkaamalla miehen kalsareihin pierureiän takapuolen kohdalle. Ja sanoin, että joka kerta, kun pelästyn, leikkaan lisää reikiä aina uusiin ja uusiin kalsonkeihin.

Näin aikuismaisesti meillä elellään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siirry nopeasti päällyshousuihin. Muutama nyrkinkokoinen reikä lempifarkuissa pistää jo ajattelemaan.

Vierailija
2/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin aika hulvaton. Tykkäsi metsästää kärpäsiä lasten leikkipyssyllä. Oli kerran kattanut minulle päivällisen valmiiksi, kynttilä paloi, kärpäsen raato lautasella ja lasi ja haarukka ja veitsikin oikein aseteltu valmiiksi...

Hänen kanssaan harrastettiin kaikenlaisia lapsellisia jäyniä muutenkin, oikein välillä kaipaan niitä aikoja. Mm hyvä idea on laittaa valkoisen kahvikupin pohjalle valmiiksi kunnon kerros suolaa, sehän ei siitä näy, jos muki on pöydällä odottamassa vaan kahvinkaatoa. Mukava yllätys sitten kahvinjuojalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää sitten vessan ovelta nauraa räkättämään, kun peet on painunu vasten peräpäätä. Huvittele sinäkin miehesi kustannuksella -äläkä niin miellyttävillä tavoilla välttämättä.

Vierailija
4/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t on saanut? Eikö hän kenties TA-JU-A PU-HET-TA? Tai vähintään sitä, että olet purskahtanut hysteeriseen itkuun asian takia? Jos silti vielä jatkaa moista, täytyy asian olla hänelle jollain tapaa ongelma. Ylipäätänsä ihmettelisin aikuista miestä, joka jaksaa ja viitsii ketään pelästyttää huvin vuoksi paria kertaa enempää, saati sitten jos ei kerta kaikkiaan suostu lopettamaan moista käytöstä...Hanki ap miehellesi apua tai itsellesi tervepäinen mies.

Vierailija
5/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä miestäsi halvalla vähän paremmin! Kalsareita saa aina uusia.

Vierailija
6/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hänen lapsuudenkodissaankin harrastettu tuollaista? Tossa ei kyllä anteeksi vaan ole kyse _minkäänlaisesta_ huumorintajusta. Säkään parka et näköjään paremmasta tiedä :-(

Vierailija
7/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on sentään huumoria suhteessa! Tulee mieleen Mr. Bean...

Vierailija
8/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vieläkö ap:n miehellä on ehjiä housuja? ;)

Ei tarvinnut leikata kuin ne yhdet, ja mies tajusi kerrasta.

Ja ne muutamat tiukkikset siellä välissä, löysätkää pipoanne.

ap

Vierailija
9/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ja mun miestä yhdistää hyvä huumorintaju ja nauretaan kaikelle - pieruhuumorita lähtien - mutta harvemmin lasketaan rumasti leikkiä toisesta tyyliin isossa porukassa mollataan toista. Tommonen pelottelujuttu menisi kerran, kaksi, kolmekin kertaa, mutta ei jatkuvasti. Ja herranen aika, jos sä kerran itkien oot pyytänyt lopettamaan ja jätkä ei suostu! Vai taitaa teidänkin kohdalla olla niin, että siinä on vakka kantensa valinnut.

t. 20 erittäin löysän pipon omaava

Vierailija
10/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua ja mun miestä yhdistää hyvä huumorintaju ja nauretaan kaikelle - pieruhuumorita lähtien - mutta harvemmin lasketaan rumasti leikkiä toisesta tyyliin isossa porukassa mollataan toista. Tommonen pelottelujuttu menisi kerran, kaksi, kolmekin kertaa, mutta ei jatkuvasti. Ja herranen aika, jos sä kerran itkien oot pyytänyt lopettamaan ja jätkä ei suostu! Vai taitaa teidänkin kohdalla olla niin, että siinä on vakka kantensa valinnut.

t. 20 erittäin löysän pipon omaava

Ei ehkä kyse ole siitä, ettei mieheni SUOSTUNUT lopettamaan pelottelua, vaan ehkä siitä, että mieheni ei tajunnut, kuinka säikyksi olen muuttunut. Lisäksi olen muutenkin vähän arka, joten säikyn paljon helpommin kuin muut. (Siskoni pelotteli minua lapsena pimeässä vessassa, joten traumat voi vetää kauas traagiseen lapsuuteeni :-)

Enkä mäkään ehkä alusta asti tehnyt selväksi, kuinka paljon oikeasti pelästyin. Ja kuten sanoin, ei mua varsinaisesti pelästyttäminen haittaa, vaan se pelästymisen pelkääminen.

Olen edelleen sitä mieltä, että joidenkin pitäisi löysätä pipojaan.

ap

Vierailija
11/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko näyttää tää ketju sille, niin ymmärtäsi asian vakavuuden? t. 20 edelleen

Vierailija
12/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tarvinnut leikata kuin ne yhdet, ja mies tajusi kerrasta.

Vierailija
13/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Arvatkaa vaan kuinka pelästyn.

Useimmiten säikyttely on kuitenkin vain sellaista, että hän menee hiljaa esim. keittiöön, eikä vastaa vaikka kuinka huutelen. Ja sitten olen ihan pelko persuksissa, että mistä se oikein eteen hyppää. Olen siis alkanut enemmän pelätä pelästymistä kuin näitä varsinaisia tekoja.

Mieheni on 27-vuotias akateeminen tavallinen mies. Lapsia ei ole, mutta harrastuksissaan on kyllä lasten kanssa takemisissä. Paljon kavereita, fiksu mies, ei juo, ei polta, kuntoilee. Kohtelias ja hyväkäytöksinen. Ainoa huono puoli on hauskanpito minun pelkoni kustannuksella.

ap

Vierailija
14/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuulostaapa ahdistavalta :-O Kelpo ..

onko hänen lapsuudenkodissaankin harrastettu tuollaista? Tossa ei kyllä anteeksi vaan ole kyse _minkäänlaisesta_ huumorintajusta. Säkään parka et näköjään paremmasta tiedä :-(

Vierailija
15/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vierailija
16/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa vaan kuinka pelästyn.

Useimmiten säikyttely on kuitenkin vain sellaista, että hän menee hiljaa esim. keittiöön, eikä vastaa vaikka kuinka huutelen. Ja sitten olen ihan pelko persuksissa, että mistä se oikein eteen hyppää. Olen siis alkanut enemmän pelätä pelästymistä kuin näitä varsinaisia tekoja.

Mieheni on 27-vuotias akateeminen tavallinen mies. Lapsia ei ole, mutta harrastuksissaan on kyllä lasten kanssa takemisissä. Paljon kavereita, fiksu mies, ei juo, ei polta, kuntoilee. Kohtelias ja hyväkäytöksinen. Ainoa huono puoli on hauskanpito minun pelkoni kustannuksella.

ap

Vierailija
17/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta nauran täällä...

Vierailija
18/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti keinosi tepsii!

Vierailija
19/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkele vaan vaikka kaikki sen kalsarit, jos ei nyt osaa lopettaa, ja sano että sitten kun kalsarit loppuvat siirryt päällyshousuihin. ;)

Näytä tää viestiketju sille, jos vaikka tajuaisi että ei oo ihan järkevää tollainen.

Vierailija
20/23 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänän kun tulee töistä tai jostain niin säikäytä se kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi