Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselle suklaakalenteri, mitä mieltä?

Vierailija
29.11.2005 |

Lapsi on nyt 2,5v. ja mies osti suklaakalenterin. Onko järkevää antaa lapselle joka aamu suklaata, kun muutenkaan karkkia ei ole syöty varsinaisesti ollenkaan? Poika on vaan niin innoissaan Puuha Pete-kalenterista...;)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aamu ei tee pahaa. Siis näin joulua odotellessä. Ota rennosti, älä niuhota!

Vierailija
2/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2-vuotias saa vain kuvakalenterin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se kai maata kaada jos lapsi 24 aamuna saa suklaanpalan?

Mun mielestä joulukalenteri kuuluu lasten joulun odotukseen!

Vierailija
4/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka aamu ei tee pahaa. Siis näin joulua odotellessä. Ota rennosti, älä niuhota!

Vierailija
5/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kauhistus sentään.

Vierailija
6/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mielestä joulukalenteri kuuluu lasten joulun odotukseen!

Itse en koskaan lapsena halunnut suklaakalenteria, koska se suklaa on pahaa. Halusin mielummin sellaisen kalenterin, jossa joka luukusta paljastui joku kiva kuva.

Vierailija
7/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin vielä reilu 3-vuotiaalle kuvakalenterin, kun ei vielä muusta tiedä. Mutta jos suklaaversio on jo ostettu ja annettu, niin eihän sitä toki voi poiskaan ottaa! Anna lapsen nauttia :-)

Vierailija
8/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en todellakaan sen suklaan takia vaan siksi, että ne ovat niin kamalan rumia yleensä :(. Kuvakalenterissa on useimmiten kauniimpi kuva, puhumattakaan niistä kuvista luukkujen alla. Suklaakalenterissa jää vaan se tyhjä aukko. Meillä ainakin lapsi tykkää katsella niitä kuvia pitkään, mutta suklaakalenteri ei kiinnosta kuin sen suklaan verran.

Vierailija
9/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi sitten, että voihan ne suklaat kerätä ja syödä sitten vaikka aattona tai karkkipäivänä.. niin - periaatteessa. Mutta teepä se temppu joka arkiaamu, että avaatte luukut ja äiti kerää namit pois..

Vierailija
10/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakalenterit ollaan aikaisemmin hankittu. Tänä vuonna ostettiin ikikalenterit, joissa on pussit ylläreitä varten. Ylläreiksi hajotetaan joku lego-sarja ja viimeisen palan & ohjeen saa sitten aattona. Rakentamalla legon saa ekan joululahjan sekä kivaa tekemistä jännittävään päivään.

Silloin tällöin yllärinä löytyy karkki - esim. adventteina - ja muutakin kivaa kuin legopalikoita. Tyttärelle laitetaan myös hiuspinnejä ja muuta kivaa tyttömäistä.

Vierailija
11/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiihän noita ostaa tulevaisuudessa, lapsi kun ei vielä tiedä moista olevankaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi