Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullisia ruokaostoksia

Vierailija
27.09.2012 |

Tähän vois jokainen laittaa vinkkejä ruokalaskun pienentämiseksi.

Itse olen ruvennut käymään meijerin myymälässä!

Sieltä saa esimerkiksi maidot ja valion tuotteita huomattavasti huokeammalla kuin tavan kaupasta!

Esim. laktoositon maito 1.54, kevyt levi 1.35, valion voi 2.50, joghurtit ja ruokakermat huomattavasti edullisempia kuin kaupassa! Tänään oli kori missä 1.10 viimeinen käyttöpäivä eilat maustamattomia joghurtteja sai ottaa ilmaiseksi, kaupassa oli samat joghurtit 3.35!

kesällä oli laktoosittomat maidot 1.03!

Kannattaa käydä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä budjetilla eläessä oon huomannut:

-Kananmunat ja puuro on paljon halvempi aamupalavaihtoehto kuin leivät päällisineen.

-Porkkanat on edullisia! Jos ei ole muuten varaa hirveästi ostaa kasviksia, niin sitten porkkanoita. Pussi maksaa alle euron.

-Jauhelihan voi korvata monissa ruoissa soijarouheella. Maussa huomaa tuskin mitään eroa, kunhan maustaa sen soijan kunnolla.

Vierailija
2/4 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voi käydä meijerin myymälässä? Asun maalla ja ostan maidon suoraan navetasta 0,50 € litra. Saan siitä myös kerman ja jogurtin ja viilinkin valmistan siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin minäkin ennen maitoa suoraan tiloilta, mutta nyt joutuu lasten takia ostamaan laktoositonta! Olen niin laiska etten viitsinyt joghurtteja tehdä itse!

Vierailija
4/4 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähimpään meijerinmyymälään on vissiin 300 km ettei kannata käydä. Lidlissä ovat monet mainitsemasi tuotteet selvästi halvempia kuin paikkakunnan muissa kaupoissa. Samoja suomalaisia ovat, kuten myös leivät.

Siksi nuo perustarvikkeet ostan lidlistä.

Muista kaupoista sitten tarjousten mukaan.

Omassa perheessä on hyväksi säästökeinoksi osoittautunut se, että en käy itse kaupassa vaan pyydän muita tuomaan sen, mitä tarvitaan.

Ei tule turhia ostoksia ja varsinkin lapset osaavat valita halvinta, omien rahojensa säästämiseksi (tarkennus: käyvät töissä, mutta asuvat ja syövät kotona).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi