Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalandosta tilanneille: OIetteko saaneet tilaamanne

Vierailija
27.09.2012 |

tuotteet nopeasti? Itse tilasin 22.9., ja firmasta tulee kerran päivässä sähköpostissa maksunvahvistusta ja uutiskirjettä ja ilmoitusta tilauksen perillemenosta, mutta ei esimerkiksi mitään tietoja lähettämisestä saati numeroa, jolla voisi seurata postissa tilauksen kulkua. Luulisi että olisi tähän mennessä edes lähtenyt matkaan, mutta nähtävästi sitten ei.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa verkkopankin kautta?

Vierailija
2/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla toimitus kesti 12 päivää, ensin meni 6 päivää että paketti yleensä lähti matkaan ja sitten toiset 6 päivää paketti oli matkalla.

Hidasta hidasta. Lisäksi toimitettiin valintataloon, joka on todella kaukana meiltä, lähempänä ja melkein vieressä olisi ollut useampi siwa ja valintatalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaus tuli 6 vrk:n kuluessa. Kengät, joista toinen oli pienempi kuin toinen. Palautuksen kirjautuminen ei sujunutkaan sitten yhtä nopeasti kuin tilauksen saapuminen.

Vierailija
4/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 9.9, ei ole vielä tullut.

Vierailija
5/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pe-la yöllä, maksoin luottokortilla. Paketti tuli seuraavana perjantaina. Käsittääkseni toimii hyvin luottokortilla mutta muut maksutavat tökkii

Vierailija
6/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin laskulla ja vahvistus maksun näkymisestä tuli seuraavana päivänä sähköpostiini.

No problem.

Vierailija
7/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan oma lukunsa o_O. En edes tiedä miten palautetaan, jos ei ole tulostinta, koska se palautuslomake pitää tulostaa. Vaikutti hankalalta. Sekä Zalando että Stylepit saavat minulta pyyhkeitä tuotekuvauksista. Värit voivat olla aivan väärät! Minulle piti tulla pinkki neule Zalandosta (luki pinkki, kuvassa neule oli violetti)..se oli viininpunainen. Lapselle tilasin Arauto Rapin "viininpunaiset" talvikengät ja olivat todellisuudessa ruskeat. Tämän onneksi "tiesin" , kun ei mallistossa ollut viininpunaista väriä tänä talvena.

Vierailija
8/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti lasku pitää maksaa ennen kuin ne lähettää. Enpä tullut edes ajatelleeksi. Yleensä tuo kerrotaan jotenkin suoremmin jos on tuo vaatimus. No pitää maksaa. En oikein tykkää tuosta tavasta, koska usein palautan tuotteita ja sitten pitää kytätä että rahatkin palautuu. :p

5

Vierailija
9/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti lasku pitää maksaa ennen kuin ne lähettää. Enpä tullut edes ajatelleeksi. Yleensä tuo kerrotaan jotenkin suoremmin jos on tuo vaatimus. No pitää maksaa. En oikein tykkää tuosta tavasta, koska usein palautan tuotteita ja sitten pitää kytätä että rahatkin palautuu. :p

5

Eikun 6

Vierailija
10/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti lähetys kesti tuon 12 päivää.

Vierailija
11/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina on tullut hyvin perille. Viimeksi tänään hain paketin!

n. 7-9 päivää on mennyt, mutta ei se ole minusta mikään hiiiiiiidas. Ihan normaali.

Vierailija
12/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut pari kertaa ja hyvin on mennyt. Paketit tuli nopeasti.

Vierailija
13/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi toimitettiin valintataloon, joka on todella kaukana meiltä, lähempänä ja melkein vieressä olisi ollut useampi siwa ja valintatalo.

Mä olen aina saanut, mutta en tosin asu Suomessa.

Vierailija
14/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi toimitettiin valintataloon, joka on todella kaukana meiltä, lähempänä ja melkein vieressä olisi ollut useampi siwa ja valintatalo.

Mä olen aina saanut, mutta en tosin asu Suomessa.

toimipaikkaan. Olen tilannut lukuisat kerrat netistä eikä koskaan ole tällaista ongelmaa, siksi en asiaa tilatessa miettinyt.

Vierailija
15/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tilasin vaan Mustang harmaat saappaat. Ei siis monta tuotetta.

Vierailija
16/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin sitten www.pikkujalat.fi. Yhteydenpito oli tosi hyvä, ja tilatut kengät tulivat noin kolmessa arkipäivässä perille. Maksaminenkin onnistui helposti. Ja kengät olivat aivan ihania, ja sopivan kokoisia, kun netissä oli tarkat senttimitat ym. Tykkäsin. :)

Vierailija
17/17 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautuksesta en osaa sanoa mitään, suuri osa lähtee kyllä takaisin.. Kengät varsinkin, kaikki liian pieniä!