"Tyhmä mies joka ei tiedä Roomaa" pääsi jo Ilta-Sanomiinkin :D
Kommentit (21)
Ja kirjoita oikeita juttuja kunnon aiheista. Iltapäivälehtien "uutiset" ja jutut ylipäätään on semmoista tasoa, että voisi kuvitella että toimittajat ovat juuri ja juuri peruskoulun läpi päässeet.
tutkimuksia, joiden mukaan nykyihminen jaksaa lukea maksimissaan ruudullisen juttua tietokoneelta, printtilehdestä ei edes sen vertaa. Siksi kuvat suurenevat ja tekstit vähenevät ja muuttuvat yksinkertaisiksi. Myöskään asia-aiheita, joissa voi olla vaikeasti ymmärrettäviä loogisia koukeroita, ihmiset eivät lue. Tämä on kierre: meille tarjotaan sitä, mitä haluamme ja me haluamme sitä mitä tarjotaan.
*been there, done that*
Miksei ne uutisoi sitä, kun tällä palstalla nauretaan iltapäivälehdille...
kritisoidaan riehuvia muslmije tms?
Joku toimittaja nostaa palkkaa siitä että lukee keskustelupalstoja ja linkittää välillä siitä "uutisen".
Välillä tekee saman vanhoille Youtube-videoille.
Miten helvetin tyhminä ihmisiä oikein pidetään?
kannattaa pitää mies pois netin ääreltä vähän aikaa ;)
tavallaan ammatiltaan juoruilija,njoka saa siitä vielä palkkaa. Eri asia valtsikassa viestintää opiskelleet. Ammattiylpeys.
Tuo juttu osoittaa hyvin iltapulujen ja suomalaisen "journalismin" tason.
Av-palsta on jo sellainen,ettei kehtaa lukea esimerkiksi yliopistolla toisen nähden.
Onko sitten tämäntasoisten keskustelupalstojen ketjuista juttuja repivät iltapäivälehden median alinta pohjasakkaa?
journalismin taso siitä laske, että kopioidaan toisen lehden keskustelupalsta. Seuraavaksi ne varmaan kertoo mitä YLE:n uutisissa on sanottu. Tosin kyseessä on saman konserninlehti, eli menee osittain markkinoinnin piikkiin.
Oscar.
Av-palsta on jo sellainen,ettei kehtaa lukea esimerkiksi yliopistolla toisen nähden.
Onko sitten tämäntasoisten keskustelupalstojen ketjuista juttuja repivät iltapäivälehden median alinta pohjasakkaa?
Pomot tietävät kyllä, millaiset uutiset tuovat klikkauksia, niillä on siitä tarkat tilastot joita seurataan päivittäin. Klikkauslistat lähtevät mainostajille ja Sanoma Oy kiittää jälleen.
*been there, done that*
toi toimittaja ei vaikuttais ihan nuorelta, ja näyttäis toimittaneen uutisia vähän sinne sun tänne, jos ei sillä ole kaimaa.
Mua jotenkin häiritsee tuon pilkun käyttö. Ehkä mä oon väärässä, mutta kyllä mä jo jostain jättäisin pois. (Luin siis ton muitakin juttuja)
Mikähän siinä on, ettei noi toimittajat koskaan tartu oikeisiin aiheisiin?
Tai siis riisinkeittoon taidettiin puuttua, mutta missä viipyy perusteellinen juttu lämpimän hanaveden käytöstä ruoanlaitossa, tms?
Anoppi käy täällä, kun sai vinkkiä, että desperadot kotirouvat tai pikkuäidit kirjoittelevat toisilleen ihan älyttömiä juttuja. Anopin sukulainen on töissä eräässä lehdessä, joten juttuja kuulee. Mieheni ei ollut uskoa todeksi mitään, mitä hänelle kertoilin. Kun kerroin, että täällä keskustellaan esim. telakoitumisesta, niin hän ei voinut uskoa sitä todeksi. Piti oikein näyttää juttu. Miniälle terkkuja.
kuten emättimestäni tuli juuri kourallinen karmeaa kökköä ;-)
itse asiassa kaksikin henk.koht. juttua perushuulenheiton lisäksi... =DD No, onneksi muutan aina sopivasti pari yksityiskohtaa niin, että jos joku periaatteessa tunnistaisikin jutun, ei kuitenkaan tunnista minua. =p
Oli niin täynnä kirjoitusvirheitä, että sääliksi kävi. Vai onko yleinen ongelma verkkolehdillä?
tostahan voi jo itsensä tunnistaa. Ai nii, mut onneks se ei lue mitään?
Onneksi en käynyt siinä ketjussa tunnustamassa omia aukkojani sivistyksessä..
Näyttäis että toimittaja on käyttänyt lähteenä av:n legendaariset ketjua, johon noita vanhoja listailin, noistahan osa on jo jäänyt unholaan.
Anoppi ei ehkä käy täällä mutta iltapäivälehtiä saattaa hyvinkin lukea ;)
Oli niin täynnä kirjoitusvirheitä, että sääliksi kävi. Vai onko yleinen ongelma verkkolehdillä?
Toimittaja kopioi jutut täältä.
Ja kirjoita oikeita juttuja kunnon aiheista. Iltapäivälehtien "uutiset" ja jutut ylipäätään on semmoista tasoa, että voisi kuvitella että toimittajat ovat juuri ja juuri peruskoulun läpi päässeet.