Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mua väsyttää hirveesti :(
27.09.2012 |
ei jaksa kertakaikkiaan mitään. ja lapset kaipais puuhaamista.
Kommentit (2)
onneksi eilistä ruokaa on jääkaapissa, niin ei tarvi kuin lämmittää. taapero leikkii nyt duploilla. se kaipaisi kyllä varmaan ulos...vauva on valvottanut pitkin yötä. tänään ei vaan oikein jaksa...en oo ees pukenut päälle vielä. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Koita jaksaa lukea vaikka satu tai kävästä ulkona ja sitten hyvällä omallatunnolla video pyörimään ja meet pötkölleen! Lounas voi olla vaik pinaattikeittoa kaupan pakastealtaalta! Jaksua!