Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAALEA PLUSSA?? KP 22

Vierailija
27.09.2012 |

abuuva!

olin ihan varma etten voi olla raskaana, tosin lasta yritetään kyllä mutta ainoa mahdollisuus raskauteen olisi kp15 MUTTA ovulaatio oireineen ja limoineen oli kp12. tai siis limat loppui tuolloin! ja eikös se ole ovulaation merkki.. nyt olen kyllä ihan.. en tiedä.. tärisen vain..

ei kai tämä voi olla mahdollista... vai voiko......

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin clearblue digitalilla tänä aamuna ja vastaus tuli ruutuun raskaana 1-2 :)

eli näköjään ovuloin eri aikaan kun tunsin ovulaation :D kai se on sitte mahdollista.

Vierailija
2/13 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu, että mitään viivaa ei voi ilmestyä jollei kehossa ole hormonia jota raskauden aikana on kehossa. Mene tekemään kunnon testi terveyskeskukseen. Onnea, ehkä? :)

missään tapauksessa vielä ole aiheellista mennä testiä tekemään! Jos vaikka testaisit uudelleen kun kk:t viikon myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohon clearbluehen ei voi luottaa?

Vierailija
4/13 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohon clearbluehen ei voi luottaa?

Ei se plussaa näytä ilman raskautta.

Vierailija
5/13 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaako kukaan auttaa/sanoa asiaan mitään?

Vierailija
6/13 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et edes kuvaa testistä laittanut. Eli onko haamu vai viivanpaikka?

Vierailija
7/13 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaa en valitettavasti saa koneelle laitettua kun puhelimesta on piuha rikki eikä ole muistikorttia. haalea se oli mut kyl sen näin kuitenki selvästi. en tiedä viivanpaikasta millainen se sitten on mut kyllä mä kaksi viivaa testissä näin.. joo en tiedä. taidanpa odotella vaan ja testata joskus uudestaan

Vierailija
8/13 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu, että mitään viivaa ei voi ilmestyä jollei kehossa ole hormonia jota raskauden aikana on kehossa. Mene tekemään kunnon testi terveyskeskukseen. Onnea, ehkä? :)

Vierailija
9/13 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen kuitenki vielä huomenna aamulla uuden testin, katsotaan näyttääkö se yhtään mitään. testi oli siis halppis versio citymarketista ostettu, siinä oli 2 testiä samassa paketissa. huomenna jos näyttää plussaa niin soittelen terkkariin! mut vieläki mietityttää et voiko se muka olla mahdollista.. tai sit mulla on ovis tuntemukset montaa päivää ennen oikeata ovista...

Vierailija
10/13 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne 2 testiliuskan halpistestit on mun kokemuksen mukaan parhaita eli luotettavimpia :) Sanotaanhan että missä vaiheessa kiertoa vaan voi tulla raskaaksi, eli mikä ettei. Tosi aikaisin kyllä näyttäisi plussaa mutta kyllähän niitä oireitakin voi tulla tosi pian, eli hormonia on silloin jo elimistössä.

Vierailija
11/13 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vielä en ihan uskalla innostua asiasta! yritän nyt hetkellisesti unohtaa asian ja testaan ehkä huomenna uudestaan, tai sitten ylihuomenna :) tulen sitten kertomaan kuinka kävi!

Vierailija
12/13 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla hyvänen aika ole edes kuukautiset myöhässä, mikä ihmeen kiire? Etkö voi odottaa rauhassa AINAKIN viikon. Ihme hössötystä.

Vierailija
13/13 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvii lukea jos ei jaksa hössötystä :) ihmiset on luonteeltaan erilaisia ja jos se sulle tuli jollain tavalla yllätyksenä niin johan olet tynnyrissä asunut :)

että mene muualle siitä marisemasta ja anna mun hössöttää niin paljon kun mua itteeni huvittaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme