monivärivärjäys mitä tarkottaa?
mitä se nyt niinku kampaajal tarkottaa? jos otan monivärivärjäyksen enkä tavallista pelkkää väriä tai pelkkiä raitoja. mikä ero
Kommentit (5)
Yksi väri ja päälle yhtä tai useampaa väriä raitoja. Tai vain useampaa väriä raitoja. Tulos on elävämmän näköinen kuin yksivärinen. Itse harrastan moniväriä jossa pohjalla 7-asteinen maantienvaalea kestoväri ja päälle kullan ja kuparin värisiä raitoja.
Kiitos paljon! Näin vähän toivoinkin. :) Pittää sitten etsiä passelia väriä ja näyttää kampaajalle, että tän mä haluun.. Toivottavasti onnistuu tähän tukkaan.
Moniväri tarkoittaa useampaa kuin yhtä väriä kerralla. Esim. Muutamia raitoja ja pohjaväri. Mutta saa ne sävyt yhdellä kertaa päähän. Yksi vaikutusaika.
Jos haluaa esim raitoja ja sävytystä erikseen. Se meinaa raidat ja sävy. Aikaa menee pidempään kun kaksi vaikutusaikaa ja lopputuloskin erinlainen.
Monivärivärjäys tarkoittaa kouvolatukkaa
Vierailija kirjoitti:
Monivärivärjäys tarkoittaa kouvolatukkaa
Ei tarkoita. Vaan esim. luonnollisen tummanvaaleaa vaaleilla raidoilla.
Yksi väri ja päälle yhtä tai useampaa väriä raitoja. Tai vain useampaa väriä raitoja. Tulos on elävämmän näköinen kuin yksivärinen. Itse harrastan moniväriä jossa pohjalla 7-asteinen maantienvaalea kestoväri ja päälle kullan ja kuparin värisiä raitoja.