Kehtaako saada voimakkaan orkun uuden miehen kanssa?
Kehtaatteko te voihkia, ääntelehtiä ja saada orgasmin heti uuden miehen kanssa? Mulla on uusi suhde, mutta en kehtaa vielä vinkua niinkuin tekisi mieli ja orgasmiakin tulee pidäteltyä koska se tulee mulle aika voimakkaana. Ehkä annan vaan tässä alkuun pari kuukautta miehen panna enkä viitsi liian typerältä näyttää naaman vääntelyineni orgasmia saadessani. Tylsää...
En haluaisi miehen mua hullunakaan pitävän :)
Kommentit (8)
nimittäin kunnon orkussa pimppakin puristaa enemmän --> mies varmaan tykkäisi enemmän.
sitä paitsi en kannata esiaviollista seksiä. Avioliitossa voi saada kunnon orkkuja.
On joillakin ongelmat. Ole tyytyväinen, että yleensä saat.
Mies varmaan pitäisi minua jotenkin omituisena kummajaisena, jos ähkisin, voihkisin ja nauttisin seksistä.
Seksistä nauttiminen on kauhea synti. Seksiä voi vain kerran harrastaa avioliitossa kun hankitaan lapsi. Jokainen lopettakoon alastomat ajatukset ja himot!
Ja vaikka tossa maanantai-ilta tuntui niin hyvälle, niin purin tyynyä etten ois voihkinut kovin isosti.
Ehkä mä tänään uskallan päästää itseni irti
miehenä sanoisin, että kaikki peliin vaan, sinun nautinnostasihan siinä on kyse. Jos mies ei sitä kestä, niin eipä sillä suhteella taatusti kovin pitkää tulevaisuutta muutenkaan olisi edessä.
Onhan naisen nautinto osa miehenkin nautintoa tai vähintäänkin pitäisi olla. :)