Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keräätkö Arabian teema sarjaa?Mikä väri?

Vierailija
26.09.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerää vaan käytän, ne ovat käyttöesineitä. Valkoisia ja mustia on enimmäkseen, joitakin tarjoiluasitoita myös värikkäämpinä.

Vierailija
2/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä enää kukaan kerää? Ite keräsin joskus 2000-luvun alkuvaiheilla sinistä ja keltaista.¨

Miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 6 punaista mukia on "joulukahvikuppeina"

Vierailija
4/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käyttöastioina kuuden hengen setti Teemaa valkoisena, sitä on myös helppo yhdistellä muihin värikkäämpiin astiastoihin esim. Taikaan tai Korentoon jos haluaa saada vähän juhlavampaa kattausta aikaiseksi.

Vierailija
5/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoista ja mustaa, murokulhoissa myös sinistä ja kirkkaan punaista. Muuten on ihan riittävästi noita, mutta murokulhoja pitäisi vielä hankkiä muutama lisää.

Vierailija
6/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tusina kaikkia valkoisia normiosia, puolitusinaa mustia ja harmaita, punaisista puolitusinaa kahvikuppeja, salaattilautasia ja puurolautasia.

Nostin nuo Teemat juuri yläkaappeihin syrjään ja otin käyttöön mustavalkoisen Paratiisin.

Vierailija
7/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mustia, turkooseja ja valkoisia (eri astioita siis eri väreissä, ei niin että jokaista lautastyyppiä olisi kolmessa värissä). Lisäksi on joitakin tummansinisiä uuni/tarjoiluvuokia jotka eivät sovi noiden mun Teemojeni kanssa väriltään, mutta joita käytän sitten sinisten ja valkoisten Taika-lautasten kanssa.

Tykkään astioista tosi paljon ja vaihtelen niitä mielelläni, mutta minulla on niin monta astiastoa ettei oikein kestä enää kerätä lisää mitään niistä...

Vierailija
8/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän lahjaksi saamiani.

typerää, että kaikissa Suomalaisissa kodeissa on samat kipot ja kupit. Olen katsellut 'arvostele mun illallista' ja suurimmalla osalla on ne samat Tapio (?) viinilasit , grrrr!!! - jotain persoonallisuutta ihmiset!!

Vierailija
9/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinistä ja punaista teemaa

Vierailija
10/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arkikäytössä on valkoista teemaa. Lautasia, isompia ja piemempiä, kahvikuppeja, kulhoja..

Vierailija
11/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muumimukeja ja -kulhoja oon oikein aktiivisesti keräänyt (tai pyytänyt ja saanut lahjaksi), mutta lisäksi meille on kertynyt Teeman lautasia. Osan niistä olen lahjoittanut pikkuveljelleni. Tällä hetkellä mulla on keltaista ja valkoista Teemaa, valkoiset tosin on niitä vanhoja ja siis hieman eri kokoisia kuin nykyiset.

Vierailija
12/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinistä ja punaista teemaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi