Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teitä pelota maailman tuhoutuminen?

Vierailija
26.09.2012 |

Saasteet, luonnonmullistukset, ruokapula, virukset... Ekosysteemi ei kestä länsimaista kulutusta. Ja nytkun Kiinakin elää taloushurmosta, niin kohta ei paljon ole jäljellä. Suurin ongelma, että kukaan ei tunnu piittaavan yhtään. Ekoilua nimitetään hössöttämiseksi, vaikka tässä maailman tilanteessa pitäis jo ottaa käyttöön kunnon pakkokeinot ilmaston suojelemiseksi. Eikö kukaan uskalla sanoa ääneen, että jos tää homma jatkuu, niin meidän lapsenlapsilla ei ole jäljellä elämisenmahdollisuutta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuis varoittamatta just nyt, niin jokainen meistä voi miettiä että kuinka kauan säilyttäis hengissä.

Vierailija
22/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten sanoin me kaikki tulemme kuolemaan (myös minun lapseni), eikä tässä vaiheessa mitenkään pysty ennustamaan kenen loppu tulee olemaan nopea ja kenen hidas ja tuskallinen. En tietenkään toivo lapsilleni hidasta ja tuskallista kuolemaa, mistä niin päättelit? Minusta on vain samantekevää mistä syystä se loppu tulee. ja onko se syy liitettävissä "maailmanloppuun

Ihmisen laiskuus, tyhmyys, ahneus ja itsekkyys on käsittämätöntä. Kyllä mua v*tuttaa ajatus siitä, että tämä kaikki päättyy jonain päivänä vain ihmisten mulle-kaikki-tänne-heti-nyt -mentaliteetin vuoksi. Meteoriitti tai auringon sammuminenkin olisi helpompi hyväksyä. Mutta että me tuhoamme ihan itse itseltämme tämän ainoan elinkelpoisen planeettamme...

sekaisin, ei voi muuta sanoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkoa joka ei ole vielä noussut.

Vierailija
24/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iIhmisen laiskuus, tyhmyys, ahneus ja itsekkyys on käsittämätöntä.

[/quote]

Ihmisen ahkeruus, nerokkuus, pyyteettömyys ja uhrautuminen on käsittämätöntä sekin. Katsos tänne maailmaan mahtuu kaikenlaista, ja sen takia en ole niin toivottoman pessimistinen tulevaisuuden suhteen. Ihminen on yllättävän viisas eläin, vaikka muka-filosofisesti on tietenkin hienoa päivitellä ihmisen typeryyttä.

Teknologian kehitys viimeisen 50 vuoden aikana on ollut aivan käsittämätöntä, joten seuraavat 50 vuotta voivat tuoda oikeastaan mitä hyvänsä tullessaan.

Vierailija
25/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselet liikaa telkkua ja uskot maailmanlopun ennustajiin.

Kurjuutta ja sotia on ollut kautta historian eikä maailma ole niihin tuhoutunut.

Vierailija
26/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten sanoin me kaikki tulemme kuolemaan (myös minun lapseni), eikä tässä vaiheessa mitenkään pysty ennustamaan kenen loppu tulee olemaan nopea ja kenen hidas ja tuskallinen. En tietenkään toivo lapsilleni hidasta ja tuskallista kuolemaa, mistä niin päättelit? Minusta on vain samantekevää mistä syystä se loppu tulee. ja onko se syy liitettävissä "maailmanloppuun

Ihmisen laiskuus, tyhmyys, ahneus ja itsekkyys on käsittämätöntä. Kyllä mua v*tuttaa ajatus siitä, että tämä kaikki päättyy jonain päivänä vain ihmisten mulle-kaikki-tänne-heti-nyt -mentaliteetin vuoksi. Meteoriitti tai auringon sammuminenkin olisi helpompi hyväksyä. Mutta että me tuhoamme ihan itse itseltämme tämän ainoan elinkelpoisen planeettamme...

Olenko siis hullu, kun haluaisin,että lapsillanikin olisi puhdas maailma ja että heillä ylipäätään olisi mahdollisuus elää tällä pallolla? Sepä jännää. Mun mielestä täysin mielisairasta on se, että joku ei piittaa pätkääkään, vaikka tietää, mitä on edessä. Joku tuossa aiemmin jo käyttikin termiä "kermaperse". Naulan kantaan, sanoisin... Pääasia, että kaikilla on koko ajan kivaa?

Vierailija
27/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pahasti pielessä. Kyllähän minäkin toivon että maailma olisi puhdas jne, mutta kun ei se toivomalla parane. Vaan pitäisi ihan oikeasti tehdä jotakin asian hyväksi ja sitä ei kukaan meistä kermaperseistä viitsi tehdä. (netissä asiasta kirjoittelu ei riitä, energiaa tämäkin tuhlaa).

Juu minäkin pyöräilen töihin kesät talvet, kompostoin jne. Mutta ei sillä tätä maailmaa pelasteta. Mitä sinä teet asian hyväksi?

Olenko siis hullu, kun haluaisin,että lapsillanikin olisi puhdas maailma ja että heillä ylipäätään olisi mahdollisuus elää tällä pallolla? Sepä jännää. Mun mielestä täysin mielisairasta on se, että joku ei piittaa pätkääkään, vaikka tietää, mitä on edessä. Joku tuossa aiemmin jo käyttikin termiä "kermaperse". Naulan kantaan, sanoisin... Pääasia, että kaikilla on koko ajan kivaa?

Vierailija
28/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pelottaa tieteen typeröityminen. Nykyään on ilmeisesti liikaa rahaa kaiken maailman älyttömyyksiin, eikä kukaan enää pysähdy ajattelemaan onko toiminnassa vähäisintäkään järkeä.

Vierailija
29/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomeen annetaan tuoda kaiken maailman Kiinan krääsää ja ei valmisteta itse kunnon tuotteita ?.

Miksi Suomi ei poista esim. hybridiautojen veroa, että ajaisimme vain vähäpäästöisillä autoilla ?.

On monta asiaa mihin minä en voi vaikuttaa eikä ne SUOMEN VIHREÄT ole tästä yhtään enemmän kiinnostuneita jos ei saa samalla rajoittaa ja verottaa normikansalaisen elämää. Porkkanaa ei tule koskaan.

Vierailija
30/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomeen annetaan tuoda kaiken maailman Kiinan krääsää ja ei valmisteta itse kunnon tuotteita ?.

silloin Suomi olisi sulkettu talous pohjois-Korean tapaan.

Itse en moisesssa maassa asuisi.