Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee! Mekin alettiin sitten kestoilla...ja yksi kysymys:

29.11.2005 |

Voiko värillisestä (kuvioidusta) flanellista ommella sisävaippoja? Niin että kuvioitu kangas tulee ihoa vasten?

Mulla ois tuolla tallessa iso pinkka Snoopy-flanelleja ja niistä olisi niin helppo ommella sisävaippoja...vauvalla ei ole tähän mennessä ollut mitään iho-ongelmia, mutta mitenhän ne värit kankaissa? VAuva on siis jo 3kk, ja nyt viikon ajan ollaan kestoiltu, ja tästä lähtien loppuun saakka.

OIkeasti harmittaa, etten ole saanut tätä irti itsestäni aiemmin, kun oikeasti tämä kestoilu on niin helppoa verrattuna siihen mitä kuvittelin sen olevan...kunpa ihmisiä kannustettaisiin tähän enemmän, veikkaan että moni kestoilisi mielellään, jos vain tajuaisi miten helppoa se lopulta on. Mäkin olen nimittäin tosi peruslaista luonteeltani...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..meillä ainakin on isoäidin ompelema flanellisisävaippa, tuommoinen ärhäkän mintunvihreäkuvioinen :) siinä on mennyt kuin muutkin vaipat.

Vierailija
2/3 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt valkoisen flanellin loppuessa sisäkankaana kuviollista. Iho ei ole väreihin reagoinut ja ihan hyvillä mielin olen vaippoja käyttänyt. Ovathan esim lähes kaikki fleesetkin värjättyjä ja joissakin ostovaipoissakin käytetään värillistä puuvillakangasta vauvan ihoa vasten. Tee ensin yksi vaippa kokeeksi ja käytä sitä joitakin kertoja, kunnes huomaat miten vauvan iho siihen suhtautuu. Ja aina voi käyttää irrallista kuivaliinaa jos siltä tuntuu.

Minusta olet ihan hyvissä ajoin lähtenyt kestovaippa-polulle! Onnittelut! Tiedän useita jotka aloittelevat kestoilua vasta jopa yli vuoden ikäisen lapsen kanssa ja harmittelevat mikseivät aiemmin ole tajunneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ommellut kuviollisista kankaista lisäimuja, eikä ole ollut ongelmia. Muista pestä uudet vaipat/kankaat ennen käyttöönottoa, imukykykin paranee pesujen myötä!

Minä muuten olen sujauttanut usein lisäimun pötköksi taitetun harson väliin, silloin se ei edes ole suoraan kosketuksissa ihon kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä