Finnejä naama täynnä - APUA!!!
En käsitä tätä. Olen 34-vuotias parin lapsen äiti. Iästä huolimatta ihoni on vielä ajoittain ihan järkyttävän huonossa kunnossa. Minulla ei ole ollut varsinaista aknea, yksittäisiä, isoja ja kipeitä finnejä vaan puhkeaa vieläkin varsinkin leukaan jatkuvasti. Hoidan ihoani suht hyvin, pesen hyvillä aineilla ja kosteutan. Silti näitä tulee. Ei ole kivaa tässä iässä. Silmien ympärille alkaa tulla jo pientä ryppyä ja samaan aikaan iho muualla naamassa kukkii kuin murkulla. Mikä tähän auttaa??
Kommentit (2)
Lähde äkkiä ihotautilääkärille. tai aluksi tk lääkärikin, hyvä sellainen, osaa auttaa alkuun... meillä on teineillä käytössäsellainen voide kun Skinoren, tk lääkäriltä. Kuukauden kuluessa hävisi lähes täysin näpyt naamasta ja pysyy suht pois 13v tytöltä. Hormonaalista on nimenomaan noillakin. Itse käytän myös samaa rinnuksien ja kasvojenkin alueelle, kun selvästikin välillä tietyssä vaiheessa kiertoa hormoonit tekee näppyä. Minä siis 35v. Ja nuorempana mulla ollut tosi hyvä iho. Skinoren (on niitä varmasti muitakin) on reseptilääke, sillä aloitettiin tyttärellä. On lievimmästä päästä voide, mutta oikeasti finnitautiin tarkoitettu lääke. Sitte niitä voimakkaampia, esin roacuttan tai vastaavat, ei saakaan vissiin määrätä ku ihotautilääkäri (täällä suunnalla Etelä-savo ei pääse edes yleisen kautta keskussairaalaan kys. lääkärille)Siis jos ei heti suoraan halua mennä yksityiselle maksamaan sen lähes 100e.
En voi sietää finninaamaisia/kraaterinaamaisia naisia. Osta paperipussi jos ei muu auta...