Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittelenko nämä oireet vai mitä?

24.09.2012 |

Hei

Mulla on sellanen tilanne että harrastettiin usean otteeseen mieheni kanssa seksiä ovulaation aikana. Käytin ovulaatiotestejä (4 testiä näyttivät plussaa) Viimeiset kuukautiset olivat 2.9.2012 ja seuraavat menkat pitäisi tulla jo ensiviikolla (Kiertoni on 27-29)

Ovulaation jälkeen mulla on ollut päivittäin mahakipuja, tuntuu kun jokin vihloisi mahassa mutta samalla tuntuu menkakivuilta ja mun on todella vaikeaa välillä tehä mitään fyysistä. Mulla on myös todella iso ruokahalu vaikken olisi nälkäinen ja joskus tulee sellanen äklö olo. Myös väsymystä löytyy.

Tein todella aikaisen raskaustestin tänään ja näytti negaa, en ylättynyt koska menkkat pitäisi alkaa vasta vko päästä.

Mutta mitä mieltä te olette, voisiko nämä olla raskausoireita?

En haluaisi kuvitella mitään koska tulen pettymään lopussa mutta lasta on toivottu jo yli 1,5 vuotta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän ne menkat sitten tuli :(:( Ei muuta kun uuteen yrityskiertoon siis. Ekaks ajattelin etten suunnittelis tätä nyt liiaksi, mutta jotenkin alkoi poltella ne ovulaatiotestit..:D Olitkos Nairoon ostanut clear blue -merkkisiä? Paljonko maksoi ja oliko niitä ihan apteekin hyllyllä? Entäs koska ajattelit alkaa testata, onkohan kp10 jo ihan liian aikaisin? Malttamattomana malttamattomana!:) Laskeskelin että jos ens kierrosta tärppäisi, tulisi heinäkuun vauva:)

Mites muilla?? Alkoiko menkat?

Vierailija
22/27 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei:( Todella ikävä kuulla pomula:( Mutta jos ajattelee koko juttua liikaa voi stressata ja sen seurauksena menkat voivat tulla myöhässä.

Joo, mä päätin nytten ostaa ClearBlue testit koska nehän kertovat ne 2 hedelmällisintä päivää. Mä asun Australiassa niin hinnat täällä vaihtelevat, taisin maksaa $55 apteekin hyllystä, kai ne Suomessa on edullisimpia, varsinkin kun tilaat netistä (halpa-testi.fi) Tais maksaa siellä 30e, mutta he eivät tänne Australian lähetä niitä:(

Mulla on nyt menkat epäsäännölliset mutta testipakkauksen mukaan mun pitäis aloittaa testaaminen jo kp 10 mut mä ajattelin sitä kp 11 koska en usko että ovis olis jo niin pian:)Olisi kiva saada vauva Heinäkuussa että voisi suorittaa tuon koulunkin läpi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis tätiä eikä viivaa, huomisesta aamupissasta taas uusi testi :) Oireilut jatkuu :D

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon!

Vierailija
24/27 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minähän menin ja tilasin ovulaatiotestejä kaikkiaan 12 kpl. Otin ensalkuun nyt mammaksi.fi -sivuilta halvempia testejä, ja jos ei ala pelittään niillä, niin siirryn sitten laadukkaampiin (?) clearbluen vastaaviin :) 12kpl riittänee kahteen kiertoon. Esikoisen kanssa meillä meni lähes 1 vuosi, joten olen varautunut tämänkin suhteen piiiitkään odotukseen. Tsemppiä kaikille ja häntä pystyyn niille, jolla menkat jo yllätti!

Löysin netistä ohjeen että munkin pitäisi alkaa jo kp10 testaan ovulaatiota, koska edellinen kierto oli niinkin lyhyt kuin 25 tai 26 päivää. Onhan se aika ajoissa mutta niin kai sitten etenen - ja sehän jo ensi maanantaina :)

Muuten, tunsin itseni tooooodella hölmöksi tuossa kiertoani laskeskellessa. Olen aina luullut, että kierto lasketaan menkkojen ekasta päivästä seuraavan kierron ekaan päivään - eli mä olen vasta nyt tajunnut että lasken kiertoani väärin :D Kierto onkin kuulemma kierron ekasta päivästä viimeiseen (niinkuin loogisesti ajatteliskin). Voi mua hölmöläistä, mun kierto onkin sitten yleensä päivän lyhyempi, mitä oon kuvitellut. Oppia ikä kaikki :D

Vierailija
25/27 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?:D Mä aina lasken kiertoni ekasta menkkapäivästä seuraavaan menkkapäivään? Mä olen nytten ihan sekaisin....

Vierailija
26/27 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mammaksi.fi/info_pages.php/ovulaatiotestien-tekeminen-i-15?c…

Mä olen ainakin tuon mukaan laskenut väärin:) Missäköhän oon ollut koulun biologian tunneilla..

No yksi päivä sinne tai tänne!

Vierailija
27/27 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita, jotka aloittaa ovis-testailut ensi viikolla? Mun pitäisi ohjeiden mukaan aloittaa maanantaina, mutta olenkin työreissulla ma-ti enkä pysty tai ei ole mitään järkeäkään kun miestä ei kuitenkaan saa mukaan reissuun :( Aloitan siis ke joka on kp12. Toivottavasti työreissu ei estä sopivaa ajankohtaa tässä kuussa.

Hih, kävipä edellisessä raskaudessa niin että olin työreissulla silloin, kun olisi ollut imetysvalmennusta. Siispä mieheni meni imetysvalmennukseen yksin :D Oli muuten ainoa mies, joka oli siellä ilman puolisoaan :D