Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit kirpputorilla uusista naisten Espritin fakuista?

Vierailija
23.09.2012 |

Olen menossa ekaa kertaa myymään kirpputorille omia vaattetani, ja haluaisin tietää olenko ihan hukassa hinnoittelun kanssa. Kokemusta tähän asti siis vain lasten vaatteiden myynnistä.

Olen myymässä mm uudet eli siis lähes käyttämättömät Espritin farkut, joita olen pitänyt ehkä 3 kertaa ja pessyt kerran. Olivat liian pienet ja istumaton malli minulle, joten jäivät pitämättä.

Ovat kuitenkin jo 4 vuotta vanhat.

Kuinka paljon olisit valmis maksamaan näistä farkuista?

Kiitos jos joku vastaa asiallisesti.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet pitänyt 3 kertaa ja pessyt kerran. Jos hintalapussa väitetään riepua "uudeksi" ja näen että tuote ei ole uusi, niin jää aivan varmasti ostamatta. Uusi = pesemätön ja laput kiinni.

Yleensä saan kirpparilta kivoja farkkuja 1-2 eurolla, eikä Esprit ole sellainen merkki että maksaisin siitä "luksuslisää". Jos olisi ihan täydellisen istuvat, niin sanotaan enintään 4-5 e.

Vierailija
2/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8e

PS. Vähän käytetyt eivät ole synonyymi uudelle. Uudet = laput vielä kiinni ja käyttämättömät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kirjoita hintalappuun sanaa "uusi", luotan siihen että ostajan tutkii lahkeensuut ja reisien sisäsaumat katsoen, onko niissä kulumaa, ite ainakin tekisin niin jos ostaisin farkkuja kirpputorilla, olen siis menossa itsepalvelukirppikselle jossa ostaja itse saa vapaasti tarkistaa tuotteet ennen ostoa, käytin sitä vain tässä keskustelussa kuvaamaan farkkuja. En ole kovin kokenut kirppismyyjä, enkä tajunnut että jos sanoo uusi pitää olla laput kiinni, ja kokemattomuuteni takia kysynkin teiltä mielipidettä kun kuitenkin täällä on aina joku joka tietää paljon joka asiasta ;).

Itse ajattelin että Esprit merkkinä tuo vähän extraa, itse olisin valmis maksamaan enemmän Espritin farkuista kuin jostain KappAhlin farkuista, vaikka kunnoltaan molemmat olisivat uudenveroisia.

ap

Vierailija
4/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin joku Lindex. Maksaisin max 5 e.

Miksi olet ostanut itsellesi liian pienet ja muutenkin huonosti istuvat housut?

Vierailija
5/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkujen pitää olla vain suht okn näköiset ja istua päälle.

Farkut menee yleensä kirpparilla huonosti (ja aikuisetn vaatteet ylipäätään), kun ei kukaan jaksa alkaa sovittamaan farkkuja siellä, eikä sovittamatta farkkuja voi ostaa.

Lastenvaatteet menee parhaiten.

Vierailija
6/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparille ei kannata lähteä rikastumaan-asenteella. Liian paljon näkee nykyaikana niitä ylihinnoiteltuja kirppispöytiä. Pistä tuo vitonen niin voivat mennäkin kaupaksi. Farkut on muutenkin hankala ostos, vaikka saisi sovitellakin joten kirpparilla niiden meneminen kaupaksi on tod. näk. hankalaa. Saati jos laitat semmosen hinnan, että köyhä ei raaski ostaa. Kirpparilla asioi yleensä eniten ihmiset, joilla on rahat vähissä.

Vierailija
7/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos malli on vanha, niin en ostaisi ollenkaan.

Espritin farkkuja saa sesonkipoistosta 20€:lla. Ne on silloin oikeasti uudet.

Vierailija
8/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kokeilla 8 e, ja alentaa sitten 5 ei jos ei heti ala mennä. En ole menossa rikastumaan vaan haluan tavarasta eroon mutta en viitsi ilmaiseksi antaa, jos antaisin heittäisin suoraan roskikseen. Mutta eilen kun kävin pöytää varaamassa kiertelin vähän ja tuli vaan sellainen tunne että Esprit voisi olla aika kuumaa kamaa kun katselin minkälaista kamaa siellä oli kaupan... Yks Tampereen suosituimmista kirppiksistä on kyseessä.

Enkä todella aio uutena kaupitella, vaan vähän käytettynä :) mutta huomaahan sen ostaja jo kulumaa tarkistaessaan, jossain nettikirppiksellä varmaan saakin olla tarkkana noiden sanojen kanssa.

ap

Vierailija
9/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuumaa kamaa" kirppiksillä on arvokkaat ja harvinaiset design-merkit. Etenkin niiden tosi uudet ja tosi vanhat vaatteet ja asusteet.

Vierailija
10/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veis mitään kalliimpia merkkivaatteita myyntiin, niitä varten on myös täällä Tampreella ihan omat kirppikset nettikirppiksistä puhumattakaan :)

Tuolle kyseiselle kirppikselle jonne olen menossa myymään tuntuu olevan Espritin farkut juuri sitä kuumaa kamaa :)

kaikelle on paikkansa ja aikansa katsos!

ap

Vierailija
11/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheessa niin jos jollain on ajatuksia tuosta kysymästäni hinnasta, niin mielelläni kuulen niitä ajatuksia lisää :)

ap

Vierailija
12/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kirjoita hintalappuun sanaa "uusi", luotan siihen että ostajan tutkii lahkeensuut ja reisien sisäsaumat katsoen, onko niissä kulumaa, ite ainakin tekisin niin jos ostaisin farkkuja kirpputorilla, olen siis menossa itsepalvelukirppikselle jossa ostaja itse saa vapaasti tarkistaa tuotteet ennen ostoa, käytin sitä vain tässä keskustelussa kuvaamaan farkkuja. En ole kovin kokenut kirppismyyjä, enkä tajunnut että jos sanoo uusi pitää olla laput kiinni, ja kokemattomuuteni takia kysynkin teiltä mielipidettä kun kuitenkin täällä on aina joku joka tietää paljon joka asiasta ;).

Itse ajattelin että Esprit merkkinä tuo vähän extraa, itse olisin valmis maksamaan enemmän Espritin farkuista kuin jostain KappAhlin farkuista, vaikka kunnoltaan molemmat olisivat uudenveroisia.

ap

taidat olla aikamoinen läs.......... siis läski?

Vierailija
13/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan edes pitäisi vastata tähän mutta pointti oli se että kun tarkastaa ne niin huomaa että niissä nimenomaan ei ole yhtään kulumaa :)

ap

Vierailija
14/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

taidat olla aikamoinen läs.......... siis läski?

Mutta ap.n kysymykseen 5-8 euroa.

Vierailija
15/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä olen myynyt paljon käytettyjä espritin farkkuja 20-30 eurolla. itse olen ollut ilonen löytäessäni taviskirppikseltä kympillä.

Vierailija
16/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eipä käytetyistä paljoa voi maksaa. Eivät ole uudet, mikäli niitä käytetty yksikin kerta.

Vierailija
17/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetissä varmasti tekisi noilla jo rahaa, mutta olen liian viitsimätön siihen touhuun. En ole edes reksiteröitynyt, ja menisi kauan ennen kuin keräisi positiivista palautetta niin paljon, että ihmiset rupeaisivat pitämään oikeasti luotettavana, enkä siis tarkoita että tulisi negatiivista niin paljon että positiivsen keräämiseen menisi aikaa, mutta uskoisin että ihmiset arvostavat sellaista myyjää jolla on jo pitkältä ajalta positiivista palautetta. Itse olisin vasta aloittelija.

Tuo itsepalvelukirppis on meidän lähellä, ja siellä on vaivatonta käydä järjestämässä pöytää viikon mittaan.

Mutta lähdetään siis 8 e hinnalla liikkeelle, ja tiputan sitten viikon mittaan sinne vitoseen jos ei mene kaupaksi.

Itse olisin valmis maksamaan kympin noista jos olisivat minulle sopivat ja tulisivat kirppiksellä vastaan, mutta haluan vaan päästä nyt tavaroista eroon ja saada edes jonkun lantin, joten lähdetään sillä 8 e liikkelle!

Eiköhän siellä suht hyvin kauppa käy, on suosittu paikka joten ihan hyvällä mielellä olen sinne tavaroitani ja vaatteitani viemässä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä