Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaa korvareikien laittaminen tänäpäivänä?

Vierailija
22.09.2012 |

Anoppi kyseli mitä lapselle lahjaksi ja nuo korvien rei-itykset olis nyt ajankohtaset, mutta mitä ne maksaa? Lähinnä kehtaanko pyytää anopilta jos ovat liian kalliit?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kymmene ja mua pelottaa ottaa korvreijät

Vierailija
2/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mulla on molemmissa korvissa 2 reijät ja olen lähipäivinä ottamassa vielä molempiin korviin kolmannet reijät. Silloin kun otin ekat ehkä 2011 niin ne maksoivat 12e yhteensä ja sitten toinen meni umpeen ja mentii 2012 uudelleen silloin makso jtn 6-8e koska (yksi reikä vain meni umpeen!) ja vika kerta oli 2013 niin makso kai 15e molemmat yhteensä T: 13-vuotias korviksia rakastava tyttö:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla makso yhteensä 10€

Vierailija
4/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:21"]

Voikko joku pliz kertoo paljonko korvareikä maksaa tänö vuonna?

Kiitos jo Vastaukset valmis:)

[/quote]

Et ole valmis hankkimaan korvareikiä, jos et ole valmis ottamaan selvää asioista. Aloita vaikkapa googlettamalla "korvareikien lävistäminen*insert paikkakunta missä asut*"

Vierailija
5/34 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausi sitten rei'itin ja maksoi 14 euroa.

Vierailija
6/34 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ne lävistykset tehdään korvakorupyssyllä ampumalla. Miksikö? Lainaus:

"SUURI hygieniariski. Korvakorupyssyt eivät yleensä ole steriloitavia, eikä niitä käyttävissä rihkamakojuissa ole minkäänlaisia sterilointilaitteita (lähes poikkeuksetta). Desinfiointiaineella pyyhkiminen ei poista verenvälityksellä tarttuvien vakavien tautien (HIV, hepatiitit jne.) tartuntariskiä. Korut ovat täysin väärän mallisia ja kokoisa lävistyksen parantamiseen. Takaosan lukko kerää haavaeritettä ja muodostaa otollisen paikan bakteereille pesiä. Pahimmassa tapauksessa kudos kasvaa lukko-osan läpiä ja koru joudutaan poistamaan leikkaamalla. Usein käsketäänkin varmuuden vuoksi räpläämään korua, jottei se jumittuisi kudokseen. Tulehdusriskin takia lävistykseen koskeminen käsillä ei ole koskaan hyvä vaihtoehto. Paraneminen myös pitkittyy joka kerta kun lävistystä ärsytetään sitä liikuttelemalla. Jos terveytesi on sinulle edes hieman tärkeää - ÄLÄ KOSKAAN OTA LÄVISTYSTÄ KORVAKORUPYSSYLLÄ!"

Vierailija
7/34 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultasepänliike ja rihkamakoju siis sama asia?

Vierailija
8/34 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olipas hivenen hysteerinen puheenvuoro edellä. Just käytiin tänään ottamassa tytölle korvikset kultasepänliikkeessä. Eihän sillä PYSSYLLÄ sitä korvaa lävistetä, vaan se koru (steriilistä paketista otettu) ammutaan siihen korvalehteen. Korvalehti desifioitiin edeltävästi. Ei tuo operaatio lävistysliikkeessä ole sen hygieenisempi tai kummempi.

Ja hinta oli 25 euroa.

Vierailija
9/34 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakorupyssyt eivät yleensä ole steriloitavia, eikä niitä käyttävissä rihkamakojuissa ole minkäänlaisia sterilointilaitteita (lähes poikkeuksetta).

Kultasepänliike on "vähän" eri asia kuin joku rihkamakoju. 7v. tytölleni laitettiin viime keväänä reijät kultasepänliikkeessä hui kamalalla korvapyssyllä. Maksoi 15e ja reijät parani parissa viikossa kun noudatimme orjallisesti liikkeestä saatuja ohjeita: Puhdistus pari kertaa päivässä suihkutettavalla desifiointiaineella ja korvisten pyörittely PUHTAIN käsin. En minäkään missään rihkamakojussa olisi tyttäreni korvia reijittänyt. Olipa pyssyä tai ei.

Vierailija
10/34 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksoi 12€ viime kuussa. Vaihdettiin ohjeista huolimatta ne harjoitusnapit renkaisiin parin viikon jälkeen, kun se lukko-osa todellakin keräsi melkoista sotkua. Nyt on siistit reiät. Tyttö on 11v, ei halunnut aiemmin korviksia.

Vierailija
11/34 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaan sisältyi siis molemmat reiät + harjotuskorvikset. Käytiin kultasepänliikkeessä, hyvin reiät ovat parantuneet. Sitten kun saa vaihtaa ''oikeat korvikset'', niin ei kannata silti vaihdella koko ajan, koska se ärsyttää korvanlehteä.

Vierailija
12/34 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikko joku pliz kertoo paljonko korvareikä maksaa tänö vuonna?

Kiitos jo Vastaukset valmis:)

Vierailija
13/34 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Korvikset maksaa tänä päivänä semmoset 20€ reikä.

Vierailija
14/34 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytiin ja 15 euroa maksoi harjoituskorviksineen kultasepänliikkeessä.

Vierailija
15/34 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu korusta. Lävistyksen korvalehteen nyt tekee vaikka hakaneulalla.

Vierailija
16/34 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko voi maksaa yks korvireä?:)

Vierailija
17/34 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko voi maksaa yks korvireä?:)

Vierailija
18/34 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaanko kultajousessa korviksia

Vierailija
19/34 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon yheksä ja mä saan pian korvikset. mut mua vähä jännittää. aikuisena aijon ottaa kolme lävistystä. joo tiedän ketään ei kiinnosta

Vierailija
20/34 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan huomenna korvareijät neulalla ja ei jännitä yhtään x3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi