Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia pesuloista Thaimaassa?

Vierailija
22.09.2012 |

Olemme lähdössä joulun aikaan pariksi viikoksi Phuketiin ja mietin uskaltaisiko ottaa sen verran vähän vaatetta mukaan, että pesettäisi niitä kerran/pari paikan päällä.

Onko joku kokeillut? Paljonko maksaa? Tulevatko vaatteet käyttökelpoisina takaisin? =D Tuoksuvatko voimakkaasti esim. hajusteelle? Ja uskaltaako laittaa pesuun esim. rintaliivejä tms. hellää pesua vaativia vaatteita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut talvisin monen kuukauden ajan Thaimaassa ja käyttänyt pesuloita ahkerasti. Voit itse pyytää etteivät käytä pehmentäviä tai hajusteellisia huuhteluaineita viedessäsi pyykit. Yleensä vaatteet ovat seuraavana päivänä haettavissa, viikattuina ja siloisina ja puhtaina, no problem!

Olen pesetyttänyt kaiken rintsikoista lähtien, valkoisia, väriä päästäviä jne. eikä ikinä mitään ongelmaa.

Ainoa haittapuoli on villalankamerkit jotka solmitaan vaatteisiin, joita saa sitten poistella saksilla.

Vierailija
2/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut muutama euro per muovikassillinen. Seuraavana päivänä tulivat takaisin, eikä meillä ollut mitään merkkejäkään lisäilty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ihanan pehmeitä. Eivät tuoksuneet oikeastaan miltään. Olisin käyttänyt enemmän jos olisin tiennyt noin hyväksi. Pakkasin siis aivan kauheasti vaatteita mukaan ja vasta viimeisellä lomaviikolla oli pakko pesettää joitakin vaatteita, muuten olisi loppunut kesken. En voinut ostaa sieltä vaatteita kun ne eivät mahtuneet minulle mitkään. ;)

Vierailija
4/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pussillinen maksaa jotakin 2 €, Jos haluat jotakin silitettävän, mainitse se erikseen, ei maksa sekään kovinkaan paljoa. Älä ota hotellilta vaan jostain paikalliselta.

Ihan mainiot kokemukset jo monen vuoden ajalta.

Vierailija
5/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peseminen sielllä ja halpaa on. Kannattaa ehdottomasti. Pesuloita löytyykin joka korttelista melkein.

Vierailija
6/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii tosi hyvin, jätät heille ja saat seuraavana päivänä takaisin. Ja on edullista, en muista tarkkaan mutta muutamia euroja.

Vierailija
7/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla hyviä kokemuksia!

Mietin just tuota, että kahdeksikin viikoksi tarttis aika paljon vaatetta mukaan, jos ei pesetä välillä, kun joka päivä tekee mieli kuitenkin laittaa puhtaat siinä kosteudessa ja kuumuudessa...

ap