Desigualin vaatteet
olenko ymmärtänyt oikein, että se on olevinaan jotenkin hieno merkki? Ainakin sitä näkyy paljon liikenteessä. Onko se espanjalainen?
Jos olen ymmärtänyt väärin ja se ei ole hieno merkki, unohtakaa kysymykseni.
Mutta kysymys on tämä, olen siis nähnyt monella päällä desigualin ?trikoo? mekkoja, ja ne on todella kulahtaneen näköisiä, musta ei ole kauhean mustaa ja kangas on nyppyistä. En puhu siis vain yhden tai kahden käyttäjän vaatteista vaan joka kerta kun olen niitä nähnyt, näin on ollut. Yhden ulkotakin olen nähnyt ja se näytti ihan siistiltä.
Onko ne siis kalliita, mutta huonolaatuisia vai eikö kukaan Suomessa osaa käsitellä niitä oikein?
Kommentit (17)
Noh, itse en tykkää. Muutaman ihan nätin olen nähnyt, mutta pääsääntöisesti kamalia.
Laatu vaihtelee tosi paljon. Jos löytää mallin, joka on tehty paksusta kankaasta, niin sitten kestävyys on ollut hyvä.
Itse en ihan pahimmista värisekamelskoista tykkää, mutta on ihan kiva, että on edes yksi merkki, jolta löytää värikkäitä vaatteita muissakin kuin juuri tietyn kauden muotiväreissä.
värikkäitä, iloisia.
Melko kalliita, mutta ei todellakaan mitenkään laadukkaita.
Musta desigualin vaatteet on ihan superihania, just ne trikoomekot on kivoja, tuo vähän väriä tähän suomalaiseen suosin mustaa ja harmaa -mentaliteettiin.
En käsitä etenkään merkin trikoisia vaatteita. Ylihintaisia, kirjavia ja rumia!
Itse kävin Desigualin outletissa kesällä ja ostin housut, joista tykkään tosi paljon. Ihan hyvälaatuiset ne ovat.
Pidän Desigualin tyylistä. Suomessa ne ovat noin 30% kalliimpia kuin Espanjassa. Kalliita ne ovat joka tapauksessa laatuunsa nähden, joka on aivan surkea. Laukut ovat kestäneet hieman kauemmin kuin trikoovaatteet.
pari vuoden aikana? Meidän esikoinen sai 9-vuotiaana muutaman pitkähihaisen Desigualin paidan, niitä on pidetty ja pesty ja paidat ovat periytyneet pikkusiskollekin. Niissä ei edelleenkään ole mitään vikaa, eivät ole esim. kutistuneet pituudestaan pesussa. Niiden puuvilla on tosi paksun ja laadukkaan tuntuista. Onhan se tietysti mahdollista, että Suomeen tuodaan jotain jämäeriä tai että ahneuksissaan ovat alkaneet huonontaa laatua ja pitävät hinnat silti samoina.
Eli parilla eurolla saa. Ehkä olet nähnyt jotain vanhempia vaatteita?
sillä Espanjasta Desigualin omista kaupoista ostamani "rätit" ovat aivan yhtä huonoja kuin Suomessa myytävät. Ilmeisesti ne vaatteet jotka tehdään jämäkämmistä kankaista, esim. takit, jotkut hameet ja laukut, ovat kestävämpiä.
on pari desigualin mekkoa ja hametta, ja rakastanut niihin täysin. Pesussa eivät ole menneet miksikään! olivat tyyriit, mutta hintansa väärti. Lisäksi rakastan niiden värejä. Seuraavaksi arvelin hankkia takin.. :)
Minä tykkään Desigualista kun hullu puurosta! Ja liikkeestä saa joskus drinkkejä :D
lapsellani.
Harmi, että mitoitus niin pientä!
Hinnat ovat aika kovat mutta eipä tule vastaan joka mutkassa. Ihania vaatteita!
Kysymykseen onko hieno merkki, no se riippuu siitä mitä hienolla tarkoittaa. Mikään luksusmerkkihän se ei ole, vaan pääosin trikoisia arkivaatteita valmistaa eli siinä mielessä ei hieno. Mutta jos taas hienolla tarkoittaa trendikästä niin kyllä ne jossain määri sitä ovat, joskaan ei kaikkien makuun tule koskaan olemaan. Ne sopivat meille vahvojen värien ja pelkistettyjen muotojen ystäville :-)
Itse en omista yhtään huonolaatuisia Desigualin vaatetta, joten olen yllättynyt näistä kommenteista. Hyvin ovat pesua kestäneet jopa ne joissa on kultaprinttiä mikä usein alkaa helposti halkeilla jokusen pesun jälkeen. Eikä ole mennyt nyppyiseksi trikoo - pesen tosin pesupähkinöillä ja vain 40 asteen lämmössä, vaikuttaisikohan se? Mulla tosiaan sieltä pari mekkoa, cirque De soleil sarjan tunika, takki, collegehuppari, useita puseroita ja hyviä on kaikki olleet.
värisiä riepuja en ikinä pukis päälleni. aivan kauheita.
Ostin just ihanan pikkumekon, mutta en ole vielä käyttänyt sitä, eli laadusta ei ole kokemusta. Miehellä on Desigualin t- paita kyllä, ja se ei ole mennyt pesuista miksikään, vaikka pesuohjeen vastaisesti oon pessyt sen 40 asteessa enkä 30.
ole vielä löytynyt sopivankokoisia...
Laatu on kyllä surkeaa, juuri totesin että kaksi heinäkuussa Desigualin kaupasta ostettua paitaa on reikiä täynnä :/ Suomessa niiden hinta oli 75 €/kpl