Tosi kurjaa tuo Katariinan kiusaaminen BB:ssä
Kiusaajat eivät edes tajua kiusaavansa. Tottakai siinä sulkeutuu, kun huomaa että millainen asenne muilla on. Niin tuttu kuvio koulusta. Porukalla aletaan syrjiä jotakuta ja se syrjitty ei lopulta edes halua ottaa kontaktia, koska huomaa, että häntä nälvitään takanapäin jne.
Kommentit (12)
niittää mitä kylvää.
mikä kommentti tää oli
Tai sitten ne on vaan extratyhmiä. Edellisinä vuosina (viime vuosi erittäin hyvänä esimerkkinä) talosta on aina pudonneet juonittelijat ja paskanpuhujat. Altavastaajat taas saa äänestäjät puolelleen (muistattehan esim. Perttu ekalta kaudelta).
Katariinassa ei nimittäin ole mitään kiinnostavaa. En tykkää, että Katariinaa syrjitään, mutta en myöskään erityisemmin pidä Katariinasta.
niittää mitä kylvää.
mikä kommentti tää oli
et ymmärrä -ei voi mitään. Valitan.
syrjintä on taas yksi merkki siitä, että Big Brother:iin osallistuu vain ihmisiä, jotka ovat jääneet henkisesti jonnekin 10-vuotiaan kehitystasolle....
ja taas kumma yhteensattuma, että Katariina on ehkä talon kaunein/vetovoimaisin nainen.
Kateelliset naiset taas asialla...
Mutta kun muut yrittivät keskustella asiasta ja sopia Iidan ja Bbn johdolla. Katarina jatkuvasti vastaa ei mulla mikään ole, ei vaivaa mikään, kaikki on hyvin. Eli häntä ei kiinnosta keskustella ja valehtelee päin naamaa.
Joten Pitäkööt tunkkinsa ja itkupilli ulos talosta! Vituttaa tuommoiset tuppisuut.
Mua hirvittää kun näkee millaisia kiusaajia sairaanhoitajissa on. Ehkä Katarina ei halua osoittaa olevansa heikko ja myöntävänsä että häntä kiusataan. Tunnistan itseni tuosta kuviosta. Sain koulussa kuunnella jatkuvaa kiusausta. Ja sitä en meinannut ensin hyväksyä itselleni. Itsekseni itkeskelin ja sulkeuduin ja koin etten kuulu mihinkään. Häpesin sitä että mua kiusataan. Kiusaajat olivat juuri tuollaisia kaikentietäviä kovaäänisiä huomionhakijoita ja itse rauhallinen,joka koki aina ettei kuulu joukkoon,eikä edes saa yrittää kuylua,ettwi mene toisten reviirille.
Se Anne on ruma ulkoisesti ja sisäisesti, kuka sen palkkaisi? Katarina ei ole mitään tehnyt kenellekään. Itsellä ristiriitaiset tunteet et haluankin et jatkaa talossa. Sairas yhteisö joka ei erilaisuutta hyväksy.
ja taas kumma yhteensattuma, että Katariina on ehkä talon kaunein/vetovoimaisin nainen.
Kateelliset naiset taas asialla...
Siihen tarvitaan luonnetta, Katarina vaan istuu eikä osallistu mihinkään. Naama on kuin petolinnun p***e, eikä ne kamalat poskipunaläntit poskilla ainakaan auta asiaa. No joo aikamoisia meikkiylilyöntejä on tällä kaudella vähän kaikilla naisilla talossa.
Kroppa sillä on ihan kiva joo, vaikka ehkä hiukan liian luiseva onkin.
En tiedä mitä Katarina tuolla talossa edes tekee kun psyyke ei selkeesti kestä tota touhua!
niittää mitä kylvää.