Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AAAARGH! Miehen pöytätavat!

Vierailija
20.09.2012 |

En ymmärrä, miten tämä asia on vasta seitsemän vuoden jälkeen kiinnittänyt huomioni mutta: mun miehellä ei ole pöytätapoja. Siis oikeasti! Mua ärsyttää syödä sen kanssa, mennä ravintolaan, kutsuille jne. En ymmärrä, miten se aluksi onnistui sumuttamaan mua etten huomannut tätä. Olen todella tarkka tällaiissta asioista, ja jos se olisi seurusteluvaiheessa tullut esille, olisi mies saanut jäädä.

Olen miehelle asiasta huomauttanut, mutta hän totesi vain ettei heillä kotona sellaista opetettu. Ja ei, mieheni ei ole mikään WT vaan koulutettu ja menestyvä mies, jonka perhekin on sellaista ylempää keskiluokkaa.

Siis miten tämä voi olla mahdollista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla syö?

Vierailija
2/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkee ruokaa lautasella ja silloin tällöin myös maiskuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kai se tajuaa ettei pöytätavat ole kunnossa ja voi opetella ne? Mikä tuossa on ongelma? Eikö se jostain syystä HALUA syödä siististi vai?

Vierailija
4/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää myös puolison huonot /olemattomat tavat. Kyynärpää pöydällä lusikoi keittoa ja muussaa haarukalla perunan.

Jotenkin on taantunut siitä, kun tapasimme ammoin. Tämä tapaus on siis gourmet-ruuan laittaja ja kaikin puolin fiksu muös.

Mikä neuvoksi? Ainakin tiedän, että kiisatn saa helposti aikaiseksi, kun alkaa huomautella.

Vierailija
5/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kai se tajuaa ettei pöytätavat ole kunnossa ja voi opetella ne? Mikä tuossa on ongelma? Eikö se jostain syystä HALUA syödä siististi vai?

Mutta en jotenkin tiedä, miten asian esittäisi ilman että hän loukkaantuu. Siis olen kerran tosiaan jotenkin sivulauseessa tuosta maininnut ja hän totesi silloin tuon, ettei hänen kotonaan siihen opetettu.

Siis kuulostaa ehkä naurettavalta, mutta olen oikeasti harkinnut avioeroa tämän takia...

Vierailija
6/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en jotenkin tiedä, miten asian esittäisi ilman että hän loukkaantuu. Siis olen kerran tosiaan jotenkin sivulauseessa tuosta maininnut ja hän totesi silloin tuon, ettei hänen kotonaan siihen opetettu. Siis kuulostaa ehkä naurettavalta, mutta olen oikeasti harkinnut avioeroa tämän takia...

että muistatko kun oli puhetta niistä pöytätavoista. Että voitaisko vaikka molemmat vähän kerrata ja treenata että sujuis sitten sujuvasti ravintolassakin. Voitais ihan kotosallakin alkaa syödä vähän siistimmin.

Älä osoita sormella miehen tapoja vaan puhu yleisemmin. Ei niiden tapojen kertaaminen tee sulle ja lapsillekaan pahaa.

Vierailija
7/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuon kommentin, että ihan kuin mies olisi taantunut. Muutenkin hänestä on alkanut ilmetä ihan ihmeellisiä junttipiirteitä, esimerkiksi musiikki mitä kuuntelee tms. Jotenkin pelkään, ettei hän olekaan sellainen mies, jonka kanssa haluaisin olla....

Vierailija
8/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuon kommentin, että ihan kuin mies olisi taantunut. Muutenkin hänestä on alkanut ilmetä ihan ihmeellisiä junttipiirteitä, esimerkiksi musiikki mitä kuuntelee tms. Jotenkin pelkään, ettei hän olekaan sellainen mies, jonka kanssa haluaisin olla....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi