Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eilen Me&I kutsuilla ja taas aivan järkyttäviä rytkyjä

Vierailija
19.09.2012 |

Siis mä en ymmärrä että miksi kaikki kotiäidit hihkuvat ko. vaatteiden perään. Luulis kotiäideillä olevan aikaa kierrellä kaupungilla etsimässä oikeasti hienoja vaatteita lapsilleen, mutta ei... Ja ne naisten vaatteet... kuka lähtee tärkeään palaveriin tms. collegekankaiset "pillit" jalassa.. Oli mulla naurussa pitelemissä kun kuuntelin sitä esittelijää, valitettavasti tärkein tilaisuus missä se eukko on koskaan ollut on päiväkodin vanhempainilta.. Ja sinne ne collarit tietenkin sopii:)))

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten vaatteet ovat selvästi kotiäideille suunnattuja.

Vierailija
2/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita en keksi. Tai ehkä sellainen ammatti, jossa on työvaatteet omien päällä kuten vaikka jokin hoitoalan ammatti. Tai roskakuski.

Kukaan ei ole koskaan missään väittänytkään, että ne olisivat bisnesvaatteita. Mutta on monta alaa, jossa meandi-vaatteet päällä voi työskennellä. Kykenetköhän ajattelemaan nokkaasi pidemmälle sen verran, että keksit pari esimerkkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ovat kivoja, varmaankin enemmän koti- kuin työvaatteita. Kotiäideillä on tosiaan muutakin tekemistä kuin kierrellä etsimässä "hienoja" vaatteita lapsilleen. Me&I -vaatteet ovat arkisa käyttövaatteita -mihin ihmeeseen niitä kaikkia "hienoja" vaatteita tarvitaan?

Työpaikan palaverien vaatehankinnat varmaankin hoituvat jossain muualla kuin vaatekutsuilla.

Miksi turhaan pilkata kyseisen firman vaatteita? Ilmeisesti sinulla on tekemisen puute ja yleinen tapa haukkua kaikki "tavallinen" pystyyn.

Ja ei, en ole kotiäiti -olen ollut sitäkin -tällä hetkellä vain valitettavasti äänettömänä kotona sairauslomalla ja luen tätä mollauspalstaa.

Vierailija
4/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä oli mielestäni siedettävä

http://www.meandi.se/fi/tuotteet/105/122518.aspx

jos sen alle laittaisi vaikka mustan topin, eikä tuollaista hörsöä. Sitä valkoista fleece-jakkua en kyllä töihin laittaisi (ja meillä sentään pukeudutaan aika vapaasti).

Vierailija
5/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kyllä vähän huvittavia ne jotkut vaatteet. Käy ehkä kotiäideille, mutta en miksikään edustusvaatteeksi ostais.

Ja siinä jakussakin oli joku perhonen hihassa ja yhdessä tunikassa oli kiinalainen tyttö. Voi olla mun duunikavereilla olis naurussa pitelemistä kun palaveriin pukisin niitä vaatteita päällä, sitä mä en kiellä että varmasti ne ovat joustavia ja mukavia päällä mutta bisnesvaatteita ne ei ole!!! Enkä edes casualvaatteina niitä käyttäisi.

Kukaan ei ole koskaan missään väittänytkään, että ne olisivat bisnesvaatteita. Mutta on monta alaa, jossa meandi-vaatteet päällä voi työskennellä. Kykenetköhän ajattelemaan nokkaasi pidemmälle sen verran, että keksit pari esimerkkiä?

Vierailija
6/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, äideistä valtaosa ei välttämättä edustakaan bisnesnaista. Niitä voi ostaa kotiin tai olla ostamatta, pakkoko sinne kutsuille on mennä jos ei tykkää?? Lapsille ostan sieltä, itselleni en, vaikka töihin minulle sellaiset vaatteet voisi hyvinkin käydä (opettaja).

Vierailija
7/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä muutenkaan pidä samoja vaatteita töissä ja kotona, ja eihän noiden kai mitään työvaatteita (ainakaan edustussellaisia) ole tarkoitus ollakaan? Voisin hyvin harkita Me&I-vaatteita näin hoitovapaalla koti/kerho/puistokäyttöön jos eivät olisi niin hintavia. Etenkin kun viime aikoina kuullut ettei laatukaan ole ihan tasaista.

Vierailija
8/17 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko jo tehneet uusia Miikkari-kesäostoksia?

Vierailija
9/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kyllä vähän huvittavia ne jotkut vaatteet. Käy ehkä kotiäideille, mutta en miksikään edustusvaatteeksi ostais.

Vierailija
10/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuo naistenvaatteet on kyllä enemmän jotain äitiysvaatteita.

Vierailija
11/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin farkkuihin ja yhteen paitaan ja yhteen mekkomalliin. Ja sekin mekko on esittelijän mukaan sopiva työhön, itse käytän vain koti- ja vapaa-ajan mekkona enkä voisi kuvitellakaan laittavani sitä töihin. Ai niin ja yogapantsit ovat ihanat kotihousut. Ja nimenomaan vain kotihousut...

Lastenvaatteistakin kelpuutan vain osan, suurin osa esim. trikoopaidoista näyttää ihan yöpaidoilta...

Mutta laatu on ollut hyvä.

Vierailija
12/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin farkkuihin ja yhteen paitaan ja yhteen mekkomalliin. Ja sekin mekko on esittelijän mukaan sopiva työhön, itse käytän vain koti- ja vapaa-ajan mekkona enkä voisi kuvitellakaan laittavani sitä töihin. Ai niin ja yogapantsit ovat ihanat kotihousut. Ja nimenomaan vain kotihousut...

Lastenvaatteistakin kelpuutan vain osan, suurin osa esim. trikoopaidoista näyttää ihan yöpaidoilta...

Mutta laatu on ollut hyvä.

eli siitä ei ole kyse kun karsastan Meandi-vaatteita työvaatteina. Tosiaan yhden paidan ja farkut (ne oikeeta denimiä olevat) voin pukea töihin.

Vierailija
13/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten vaatteita en ole koskaan edes katsonut kunnolla

Vierailija
14/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä jakussakin oli joku perhonen hihassa ja yhdessä tunikassa oli kiinalainen tyttö. Voi olla mun duunikavereilla olis naurussa pitelemistä kun palaveriin pukisin niitä vaatteita päällä, sitä mä en kiellä että varmasti ne ovat joustavia ja mukavia päällä mutta bisnesvaatteita ne ei ole!!! Enkä edes casualvaatteina niitä käyttäisi.

Vierailija
15/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden webbisivuilta noita vaatteita ja parin klikkauksen jälkeen jo alkoi ärsyttää vaatekuvauksissa käytetty kieli. Sellaista Tuksu-kieltä. "Todella upea/söpö..." yrk. ei kiitos.

Vierailija
16/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me&i:lla on ollut aiempina kausina tosi söpöjä lastenvaatteita! ja jotkut niistä aikuisten vaatteista on oikesti ihania kotivaatteita, jotka päällä kehtaa kyllä mennä leikkipuistoon ja lähikauppaan. kirppikseltä olen ostanut.

mutta tämä uusi mallisto... siis oikeesti..? se siilipipo on ihan söötti, mutten ostais, koska ei ole lapseni tyylinen. ja niitä omppupyllypöksyjä vois harkita, jos käytettynä löytäis edullisesti tai alesta. eilen olin just vaate-esittelyssä (ne ei ollu oikeat kutsut, vaan vaaterekki pihalla) ja totesin, että en osta kyllä mitään ainakaan uutena ja täyteen hintaan.

Vierailija
17/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi