Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun tuosta miitistä on jo kulunut aikaa niin voin tunnustaa, että...

Vierailija
19.09.2012 |

en ole koskaan kokenut sellaista.

Rouvat neuvoivat minua sanomaan tarjoilija Petelle että haluan "talon erikoisuuden" ja minun tuli odotella pöydän lähellä. Odotin siinä ja pian kaksi nuorta salskeaa miestä tulivat luokseni ja käärivät kietaisuhameen tms kankaan vyötärölleni.

Yhtäkkiä tunsin miten housujani vedetään nilkkoihin!

Katsoin ympärilleni mutta meno jatkoi normaalina eikä kukaan katsonutkaan minua.

Mitä siellä sitten tapahtuikaan. En voinut uskoa sitä todeksi.

Nämä näppärät, lämpimät kädet hyväilivät, kutittivat, nipistelivät ja imivät ja nuolivat. Luulin, että jalkani pettäisivät kohta. Yritin ottaa pöydästä tukea. En ajatellut enää mitä muut ajattelivat ja nautin. Koko kroppa kramppasi kun se tuli ja pimpsa sykki kauan ja voimakkaasti sen jälkeen.

Herrasmiehet nostivat housuni, riisuivat kietaisuhameen ja toivottivat mukavaa iltaa.

Olihan se sitä. Rouvaseurani tulivat takaisin parin pöydän päästä missä odottelivat ja tilasimme drinksut.

En voi kuin suositella tuota paikkaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe

Vierailija
2/4 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sitä Reginaa ei enää julkaista, niin minne nää tyypit voi enää juttujansa lähettää..........av:lle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sitä Reginaa ei enää julkaista, niin minne nää tyypit voi enää juttujansa lähettää..........av:lle

Vierailija
4/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja Reginoita kannesta kanteen ja jäänyt päivätorkut päälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän