Mikä oli Arhinmäen motiivi arvostella ja mollata Niinistön syrjäytymispohdintoja?
Niinistöhän ei ole päättävä poliitikko vaan pikemminkin julkinen ajattelija. Hän ei siis ole toteuttaja, kuten Arhinmäki itse. Toisekseen Arhinmäki puhui ihan eri asiasta eli syrjäyneistä, kun Niinistö puhui uhan alla olevista.
Kommentit (6)
niin on et kokkelit on niin ulkona näist asioista et ei viitti edes vastaa. mut sen vaan sanon et ahneel on paskanen loppu.
niin on et kokkelit on niin ulkona näist asioista et ei viitti edes vastaa. mut sen vaan sanon et ahneel on paskanen loppu.
samalla tasolla kokkeleitten kans. mulle kaikki nyt heti täs ja nyt ja toiset on tyhmii oma vika. omaan nilkkaan tulee ja lujaa!! t. vm-18
samalla tasolla kokkeleitten kans. mulle kaikki nyt heti täs ja nyt ja toiset on tyhmii oma vika. omaan nilkkaan tulee ja lujaa!! t. vm-18
Ja vielä lisää tulee! Kyllä meillä nyt on hieno hetki, kun tällaista saa lukea.
kokkelit eivät ole vielä hiffanneet et yhteiskunta polarisoituu. ihmisiä koetellaan ja he valitsevat puolensa. miten se tapahtuu vaikuttaa siihen mitä siitä seuraa. elikkäs sitä saa mitä tilaa.
Tosin taitavat olla vain yhden ihmisen. Eihän tässä ollut kyse puoluepolitiikasta. Sellainen puoluepolitiikka on muuten vaarallista, joka tuomitsee periaatteesta kaiken, myös yleisesti hyvät ajatukset.