OLEN NIIN ONNELLINEN!!! Vältettiin väistämätön ero!!
Meillä meni niin huonosti miehen kanssa, on monta pientä lasta (yksi kouluikäinen ja kolme alle kouluikäistä), paljon yritystä takana saada se ihana tunneside takaisin ja tilanne jossa jo melkein inhottiin toisiamme.
Sitten keskusteltiin taas jälleen kerran ja tehtiin päätös että avioliitto on meille tärkeä ja tahdotaan vaikka kuinka ällöttikin jo toisen naama. Puhuttiin avoimesti kaikki asiat, ihan kaikki mikä toisessa ärsytti ja siitähän riita tuli. Nukuttiin eri huoneissa eikä puhuttu ollenkaan toisillemme.
Sitten vastavuoroisesti oli pakko kertoa ne hyvätkin asiat toisessa. En meinannut keksiä mitään, jouduin päiväkausia miettiä ja tarkkailla miestä, onko tossa paskassa enää mitään hyvää. Oli! Löysin ne kun etsin ja katsoin ja rakastuin uudestaan!
En olisi ikinä uskonut! Nyt on niin kiihkeää ja ihanaa taas, ei haittaa pikkulapsiarki, mulla on ihana ihastus, rakas aviomies jolle voi tekstailla kivoja pitkin päivää ja illalla kutkuttaa mahanpohjassa kun nähdään.
Niin, pakkohan mun oli iskeä se "takaisin", kun tajusin miten hieno ihminen hän pohjimmiltaan on. Ihana!
Ollaan kuin teinejä taas, voi jösses!
Kommentit (5)
onnea teille!
Uskon, että monella olisi näin, jos vain viitsittäisiin edes yrittää!
Mutta nykyaikana tuntuu olevan niin muotia erota heti kun joku pienikin juttu tulee.
Sitähän se on välillä että toinen alkaa tympäsemään. Mutta kun on tahtoa rakastaa niin pystyy rakastumaan uudelleen. On itsellenikin käynyt niin. :)
T:14 vuotta yhdessä joista 13v avioliitossa.
tuollaista! Nimenomaan sitä tahtoa tarvitaan, että avioliitto jatkuu yli vaikeiden aikojen. Harva parisuhde on tasaista menoa vuodesta toiseen, kyllä niitä syviäkin notkahduksia voi tulla! Kun sellaisesta päästään yli,tuntuu liitto entistäkin vahvemmalta. Vaatii kyllä molemmilta rehellisyyttä ja vastaantuloa.
Olemme lähes 40 vuotta tätä "harjoitelleet"!
Voi kun meilläkin korjaantuisi asiat vielä..