Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muiden lapset ovat rumia.

Vierailija
17.09.2012 |

Aina päiväkotiin viedessäni tytärtäni, kiitän luojaa, että olen saanut kauniin tytön.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas kiitän päivittäin luojaa, ettei minulla ole kaltaisiasi idiotteja ystävinäni

Vierailija
2/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin synnärillä siinä onnen hattarapilvessä, jossa oma vauva oli maailman täydellisin - muitten monsterit hirveitä rumiluksia. :)

Ihana muistella jälkikäteen, kuinka sitä höyrähtääkään kun saa vauvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsikin on todennut sen itselleen tärkeäksi. Ap

Vierailija
4/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin synnärillä siinä onnen hattarapilvessä, jossa oma vauva oli maailman täydellisin - muitten monsterit hirveitä rumiluksia. :)

Ihana muistella jälkikäteen, kuinka sitä höyrähtääkään kun saa vauvan.

Vaikka hassulta kuulostaakin, niin tytär näyttää todella kauniilta ja saa usein ulkonäöstään kehuja.

Vierailija
5/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämänlaisten ihmisten käsissä on maan tulevaisuuden lupaukset. Pitkälle ei pötkitä näillä eväillä, joo-o...

Vierailija
6/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset eivät enemmän pidä huolta miltä lapsensa näyttää, lapsen on oikeus näyttää kauniilta. ottaa aurinkoa ilman suojakertoimia, jos haluaa ruskettua. laitattaa hiuspidennykset, halutessaan pidemmät hiukset.

Sitä itsekkin haluaa katsoa vielummin kaunista, kuin rumaa lasta.

Vierailija
7/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämässään kuin ulkonäön merkityksen, vaikka onhan se fakta, että kauniit selviävät keskimäärin helmpommalla. Oletko itse kaunis?

Vierailija
8/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset eivät enemmän pidä huolta miltä lapsensa näyttää, lapsen on oikeus näyttää kauniilta. ottaa aurinkoa ilman suojakertoimia, jos haluaa ruskettua. laitattaa hiuspidennykset, halutessaan pidemmät hiukset.

Sitä itsekkin haluaa katsoa vielummin kaunista, kuin rumaa lasta.

En pientä nukkea.

P.S. Suojakertoimet suojaavat herkkää ihoa. Et kai halua, että lapsesi saa ihosyövän aikuisena?

P.P.S Suojakertoimista huolimatta iho kyllä ruskettuu/päivettyy

Vierailija
9/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämässään kuin ulkonäön merkityksen, vaikka onhan se fakta, että kauniit selviävät keskimäärin helmpommalla. Oletko itse kaunis?

Vierailija
10/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ei tajunnu tämän olevan provo, käsi ylös!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän