Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja nainen kohtaavat baarissa. Kumpi ottaa yhteyttä ja koska?

Vierailija
17.09.2012 |

Baarissa nähty sattumalta, kolmatta kertaa. Toisella kerralla päädyttiin miehen asunnolle. Tällä kolmannella kerralla en voinut lähteä mukaan vaikka halusin. Tällä kerralla vaihdettiin numeroita. Hän olisi halunnut minut mukaani ja pyysi myös jos tulisin lauantaina iltapäivällä käymään. No, en voinut silloinkaan lupautua kun oli menoa.

Nähtiin siis perjantaina. Otanko yhteyttä vai odotanko että hän ottaa yhteyttä? Jos hän ei ota yhteyttä niin voinko olettaa ettei häntä kiinnosta? Minua kiinnostaisi kyllä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä tekstaria eetteriin ! sehän kertoo että oot kiinostunut, ja jos et saa vastausta niin tiedät että eipä taida kundia kiinnostaa kuiteskaan ...

Vierailija
2/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota viikko. Jos ei miehestä siinä ajassa mitään kuulu, niin voit aika huoletta olettaa ettet kiinnosta muuten kuin petiseurana.

Soittamalla itse saat tietty vielä nopeamman varmistuksen. Jos mies pyytää sua vaan heti luokseen eikä halua muuten tavata, niin ei se kyllä halua susta kuin sitä yhtä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä otat yhteyttä. Ihan siksi, kun olet kiinnostunut, ja mies ei ole vielä ottanut. Sillähän se selviää!

Mä en KÄSITÄ näitä pelejä! Ei ole olemassa mitään sääntöä, kumman kuuluu ottaa ensin yhteyttä, tai aikaa, jonka jälkeen saa/pitää/kehtaa ottaa. Jos se on se mies, joka saa sun sydämes väpäjämään, niin ota yhteyttä siihen! Se voi haluta tasan yhtä paljon, mutta pelaa näitä samoja typeriä pelejä, mitä sinäkin yrität. Tai sitten se ei halua yhtä paljon, jolloin suuremmalla syyllä otat yhteyttä ja valutat itsesi sen ukon sydämeen for evö! :)

Niinku Snow Patrol sanoo: "There's nothing holding you back, it's not a test, nor a trick of the mind - only love".

Vierailija
4/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varattu. Eroamassa kylläkin, kliseisesti...

Eihän kukaan täysjärkinen ota varattuihin yhteyttä, se on selvä. Ja minä en ole täysjärkinen.

Vierailija
5/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ota yhteyttä, hän ei ole kiinnostunut tosissaan.

Missä vitun kultaisessa sääntökirjassa näin sanotaan, siinä 50-luvulta peräisin olevassako?!

IHAN yhtä lailla nainen voi ottaa yhteyttä. Näin tasa-arvon aikana mies voi kärvistellä yhtä lailla kotonaan ajatellen, että "jos nainen ei ota yhteyttä, hän ei ole kiinnostunut tosissaan". Sitten kaksi potentiaalista toisilleen täydellistä kumppania jäävät tapaamatta enää koskaan.

Totta kai, jos haluaa ennemmin säilyttää korttinsa kuin pelata ne, niin ehdottomasti ei kannata kenenkään ottaa yhteyttä ikinä, kehenkään. Mutta jos haluaa tietää, voisiko siitä tulla jotain, suosittelen ottamaan yhteyttä. Mitä siinä voi menettää?? Kasvonsa, maineensa, kunniansa?? Vrt. mitä siinä voi saavuttaa... Ihanan parisuhteen, rakkauden, ystävyyden, kumppanuuden, ainakin kupin kahvia! =)

Vierailija
6/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varattu. Eroamassa kylläkin, kliseisesti...

Eihän kukaan täysjärkinen ota varattuihin yhteyttä, se on selvä. Ja minä en ole täysjärkinen.

Itse en ottaisi varatuun naiseen yhteyttä. Tuonkaan jälkeen.

Mies

Vierailija
7/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se taida vastata kuitenkaan, mutta yrittänyttä ei laiteta :) Hän oli niin ihana.

Mitähän kirjoittais ettei tulis pöntö vaikutelma... auttakaa

Vierailija
8/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasta kevyttä ja irtonaista juttua, jos ei kuulu mitään niin, anna olla

Vierailija
9/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, harmittaa hiukan toi lauantai, ois ollut kiva nähdä :) Kokeillaanko uudestaan joku päivä? T.xxxx

Vierailija
10/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdelle miehelle joka kiinnostaa mua... Tyylin Hei, Kivaa työpäivää sulle. Mä lähden tästä lenkille, olisi kiva kuulla susta joku päivä. T......

Mies vastas 5 minuutin päästä