Muutto Helsinkiin ja uusi elämä alkaa.
Tiedän jo ettei rahani riitä keskustan asuntoihin, vaikka muutan yksin ja yksiökin riittää.
Mitä aluetta suosittelet? Varmaan turha edes sanoa että turvallinen paikka, onko isossa kaupungissa turvallista missään.
Kommentit (5)
Turvattominta on keskustassa. Ei ne puskaraiskarit itähelsinkiläisissä metsissä vaani vaan keskustassa. Omalla käytöksellään voi myös vaikuttaa asiaan: ei siis tuhannen tulimmaisessa humalassa pimeille kaduille ja puistoihin yksin.
Eli muuta hyvien kulkuyhtyeksien päähän sinne, mihin raha riittää. Metro on nopein kulkuväline, esim. Itäkeskuksesta pääsee vartissa keskustaan, kun taas Munkkiniemestä menisi ratikalla puoli tuntia.
On täällä kivojakin alueita, mutta niiden lähialueet ovat...no, vähemmän kivoja...ja tulet kuitenkin asioimaan samoilla alueilla kuin ongelmaiset.
on alue missä mä olen asunut koko lapsuuteni ja vielä nuoren aikuisikäni joten en osaa siellä pelätä :) ja maalaisjärjellä pärjää. Tapanila, Tapaninkylä, Suutarila yms. kivoja asuinalueita sekä osa Malmista ja Puistolastakin. Junalla nopeasti keskustaan.
ja olen täällä viihtynty oikein hyvin. On tosi turvallista ja rauhallista. Ei kyllä niitä halvimpia alueita ole, mutta ne halvat harvoin on miellyttäviä ja turvallisia.