Millaiset matkarattaat kaksosille?
Tytöt täyttävät kohta vuoden, on se vaan aikamoista vauhtia tämä vuosi mennytkin... Tähän saakka olemme pärjänneet ihan hyvin Oran Duoletto -rattailla. Ajattelinkin aiemmin, että kaksosten rattaista kun on kysymys on peli jo menetetty, turha mitään matkaversioita hommatakaan. Nyt olemme kuitenkin muuttaneet suurkaupungin tuntumaan, ja joskus voi olla tarvetta esim. kantaa rattaat kokoontaitettuina metroon tms. Eli huomattavasti Duolettoja kevyemmät saisivat kyllä olla. Peräkkäin istuttavat tuskin pituutensa puolesta mahtuisivat edes hissiin. Onko kokemuksia esim. Oran Tupla-Mallasta? Olisi ainakin kohtuuhintainen, mutta onko hyvä?
Kommentit (5)
Onhan ne varmaan kapeat, niin on Duoletotkin. Vaikka tytöt on molemmat vielä pieniä niin tuntuvat välillä istuvan jotenkin limittäin. Mutta kaikkea ei kai voi saada, mahtuvatpahan kuitenkin ovista kulkemaan. Edullisempia rattaita ei taida mistään edes löytyä, ainakaan uusina.
Ja tietääkseni muissa perusrattaissa ei ole noita viispiste valjaita. Meillä ainakin maataan toisten sylissä, jos ei valjaat oo kiinni. Me maksettiin noista vaan 179¿, hain ne suoraan tehtaalta Noormarkusta.
Mä oon kokeillu useampia ja itse tykkään kans vierekkäin istuttavista enempi.Ollu yleensä helpompia ja kevyempiä työntää.Poikkeuksiaki toki on mut jotku peräkkäin istuttavat on tosiaan mahdottomia esim.pahoilla kivetyksillä,kanttarelleilla ja metroon ym.saada.
Cragolla on ihan hyvät vierekkäin istuttavat.
nina.n+nelikko
Mitäs tykkäisit x-adventure twincoista? Mulla oli ennen Emmaljungan tuplat muuten käytössä ja matkarattaana carenan twinshopperit, mutta vaihdoin x-adventureihin, mitkä ajaa molempien rattaiden asemaa =o) Ja päivääkään en vaihtoa ole katunut. Pistän tähän linkin tuohon toiseen avaukseen, sinne kirjoitin niistä hitusen enempi. Kurkkaahan sinne, jos kiinnostaa.
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5838275&p=1&tmode=1&smode=
Ollaan oltu tyytyväisiä niihin ja olivat tosi edulliset 179¿. Niissä on se kevyt kuomu ja viispiste-valjaat. Tosin rattaat ovat todella kapeat ja meillä ainakin on sota pystyssä, nyt kun vaatteita on paljon. Ainakun mahdollista käytetään kaksia ykkösrattaita. Meillä on nyt harkinnassa ostaa yhden lapsen mallat, mikäli keksimme kuinka ne saisi yhdistettyä tupliksi tarvittaessa. Olis molemmilla sitten oma tila.
Tuplamamma ja tyttö ja poika 1V1kk ja poika 4V