Ei tipu paino ei.
Olin vuoden työttömänä ja makoilin vaan sohvalla tekemättä mitään muuta kuin treenasin koukistajaa sipsipussista suuhun tai siideripullolla samaa liikettä. Kiloja tuli noin 2. Söin siis muutakin höttöä, esim pitsaa, hampurilaisia, kebabbia ja aurajuutoa kaikin mahdollisin tavoin karkkia tietenkään unohtamatta.
Nyt reilut kk sitten aloitin fyysisesti raskaan työn. Siis joka työpäivä hiki lentää kuin ravihevosella ja askelia tulee varmaan useamman kilometrin verran. Vettä juon runsaasti ja alkoholiin en ole koskenut kertaakaan työn aloittamisen jälkeen.
Teen vuorotyötä, joten syön duunissa tosi kevyesti. Mysliä, hedelmiä ja joskus voi olla ruokaisampi salaatti mukana.
Kotona syön kunnon ruokaa, mutta en mitään rekkamiehen annoksia enää. Herkut on jääny lähes kokonaan. Ollaan otettu mieheni kanssa kerran pitsa puoliksi kun aikaisemmin rouhittiin kevyesti omat kiekot.
Olisin odottanut, että enemmän tippuisi painoa tässä ajassa, kun kulutus on moninkertaistunut ja ravinto on laadukkaamaa ja kohtuullisemmin. Nälkää en näe ja olen laskenut että 1000-1500 kaloria päivässä syön.
Mikäs on että en laihdu?
Kommentit (3)
Onko "ruokainen salaatti" valmissalaatti kaupasta? saattaa sisältää paljon rasvaa majoneesin muodossa sekä sokereita.
Mysli voi olla myös aika sokerista, tarkista ravintosisältö.
mutta kun sitä ylipainoa on jo ennestään 20kg ja työttömyyden aikana se nousi vielä tolla 2 kilolla.
Olen laskenut kalorit kalorilaskurilla ja se antoi tulokset.
Mun läski on erityisen tiukassa näköjään :(
Salaattiin paistan yleensä turskaa tai lohta sekä lisäksi siinä kurkkua, tomaattia, paprikaa, salaattia, raejuustoa. Ei kastikkeita.
AP
Varmaan lasket kalorit väärin.
Ja ei tuo 2 kiloa ylimääräistä mitenkään kamalalta kuulosta...