Nauravatko vieraat nuoret koskaan sinulle?
Esim. kaupungilla? oletko törmännyt tällaiseen? enkä nyt tarkoita paranoidista "nauraako-ne-mulle" epäilyä, vaan semmoista, että teinit täysin avoimesti kommentoi ja nauraa sinulle päin naamaa?
Kommentit (8)
30v mies
jos palaa ojentamaan, kuvaavat kännykällä ja ilkkuvat sitten netissä
ovat yleensä 12-15-vuotiaita. sitä vanhemmat on ulkoisesti jo niin aikuisia, että varmaan pelkäävät että eivät pelkällä puhuttelulla selviäisi...
En kyllä yhtään osaa keksiä, miksi ne mulle nauraisivat noin ylipäänsä.
30v mies
jos palaa ojentamaan, kuvaavat kännykällä ja ilkkuvat sitten netissä
ovat yleensä 12-15-vuotiaita. sitä vanhemmat on ulkoisesti jo niin aikuisia, että varmaan pelkäävät että eivät pelkällä puhuttelulla selviäisi...
Mille nauraisivat? Ulkonäölle vai käytökselle? Pidän itsestäni ulkoisesti huolta, kuntoilen ja pukeudun siististi eikä tapani ole kovin "törttöillä".
He nyt keksivät mistä vain naureskelun aiheen.
Ja mikään ei voi olla normaalimpaa, kuin muille nauravat teinit. Ei tästä ole kuin 15 vuotta kun itse istuin asematunnelissa ja nauroin ohikulkijoille. Ei siihen tarvita kuin vääränmallinen raita lenkkarissa, niin se on jo tosi nolooo! Älä ota henkilökohtaisesti. Ja varsinkin sellaisille jotka luulevat olevansa tosi muotitietoisia ja nuorekkaita, ne saavat isoimmat naurut, koska ovat loppujenlopuksi kuitenkin ihan supernoloja.
Sen sijaan kerran ajoin pyörätietä, vastaan tuli 5 teinijätkää rinnakkain, painelin vaan eteenpäin, niin karjuivat idiootteina, että "älä nyt saatana päälle aja"!
Se vähän loukkasi, kun itse olivat pyörätiellä, eivätkä ottaneet huomioon muita.
mut joskus on käynyt niin, että esimerkiksi kun menen bussipysäkin ohi, jolla nuorisojoukko riekkuu, niin joku kommentoi jotakin. Tiedän että kommentoivat muitakin, en ota sitä henkilökohtaisesti.
Mille nauraisivat? Ulkonäölle vai käytökselle? Pidän itsestäni ulkoisesti huolta, kuntoilen ja pukeudun siististi eikä tapani ole kovin "törttöillä".