vesimies mies millainen?
Kommentit (8)
Hajamielinen, kirjaviisas, tunteellinen, romanttinen, epäsosiaalinen, päästelee sammakoita suustaan vaikkei tarkoita, tietää fysiikasta, kemiasta, matikasta ymym kaiken, ei osaa pestä lattioita, pukee lapsille vahingossa kouluun yökkärit, lempeä, kiltti, vähän höppänä.
Lähinnä kirjaviisaus ja käytännönhölmöys ovat kai oman vesimieheni dominoivia piirteitä.
mutta kun minä suutun, niin hän pysyy hiljaa (ei siis rupea tekemään sopua), koska on sitä mieltä, että vain pahentaa tilannetta ja sanoo, että ymmärtää, että teki taas väärin.
Sinä ainakin olet yksinkertainen, jos uskot horoskooppeihin. Ajattele nyt: horoskooppien mukaan ihmisen persoonallisuus olisi täysin kiinni siitä missä ja milloin synnyt. Eli kaikki vauvat, jotka syntyvät samassa sairaalassa yhtäaikaa, ovat täysin samanlaisia, riippumatta heidän perintötekijöistään, tempperamentistaan ja kasvatuksestaan. Vain ääliö uskoo horoskooppeihin.
jos on loukattu saako häntä ikinä tulemaan takasin?
Suuttuessaan mököttää, ei huuda koskaan. Mököttäisi kai maailman tappiin jos niikseen tulee..=))
t. 5
mutta esim. ei kyynelehdi juuri koskaan. Osaa olla tunteellinenkin ja kertoo rakkautensa joka päivä.
Sosiaalinen, vastuuntuntoinen, rehellinen.
Tässä hyvät puolet.
Huono puoli on ihan helvetinmoinen ääliömäisyys!
Se että vaikka laittaa aamupalaa lapsille kun on iltavuorossa, huolehtii ne kouluun, niin ei tosiaan tajua minkälaisissa vaatteissa ne voi lähettää kouluun.
Ei tosiaan näe että pusero on ihan helvetin sotkuinen ja siinä on ketsuppia, kaakaota, tiesmitä. Joo laittaa lapsen siinä kouluun.
Mun pitää katsoa lasten vaatteetkin valmiiksi, kun toi retardi ei osaa.
Tai että, kolmasluokkalainen sanoo että ei mun ole kylmä, mä voin mennä kouluun t-paidalla kun siellähän paistaa aurinko, joo se antaa sen mennä. Ihan vaan on syyskuun loppu ja yöllä on ollut pakkasta. Eikä edes takkia mukana!
Ja kun mä raivoan siitä niin vastaus on että
"kai se nyt itse tietää ja paistoihan siellä aurinko aamulla ja kyllähän mä sanoin että ottaisi takin mukaan"
Muttei sitten vitsinyt katsoa että otti.
AARGH! AARGH!
on kiltti ja empaattinen. Hän ei koskaan kohtele minua loukkaavasti. Pitää eläimistä. On suosittu työkaverina, koska tulee toimeen kaikkien kanssa. Toisaalta kotona haluaa sitten olla mieluiten vain oman perheen kesken. Aloittaa harrastuksia mielellään, mutta unohtaa ne aika pian :)
Rehellinen, luotettava. Elämäni mies.