Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassu paikka kysyä mutta kuiten..

11.06.2008 |

Niin että asia ei todellakaan kuulu tänne mutta kysynpä silti josko joku tietäis..

ohjetta tuorepastaan??

ja sitte miten hiivatonta leipää tehdään?

ja voiko tuorepastaa pakastaa??

kauniisti kiittäen

simppu

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei varmaankaan ole valmista juurta? Ensiksi alat valmistaa juurta. Jotkut ohjeet käskevät käyttää osan jauhoista vehnäjauhoja, mutta pelkkä ruisjauho riittää.Olen tehnyt oikein hyvää ruisleipää pelkästä täysjyväruisjauhoista.Googleta ruisleivän ohje vaikka netistä. En näin summamutikassa muista ohjetta. Käytin kuitenkin vain ruisjauhoja, vettä ja suolaa. En ole aikoihin tehnyt itse. Pastankin ohjeita varmasti löydät googlaamalla. Itse en ole koskaan tehnyt pastaa itse. Ehkä pitäis kokeilla joskus.

Vierailija
2/4 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löyty ohjeita vaikka minkä näköistä.. nyt on tuorepastat ja perunariskat ja ohrarieskat tehty nyt oottaa mustikkapiirakka ja riisipuuro ja marjakiisseli tekijäänsä:)hulluksi tässä on vissiin tullu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin pitäisi entiset mustikat laittaa käyttöön. Jos teen piirakan, joudun sen yksin kuitenkin syömään loppupelissä. Eli en tee.:) Olisi kyllä ihanaa piristää päivää, jollain ihanalla ruoalla, mutta se kaipaisi hyvää seuraakin... Jotain hyvää ja erikoista.

Vierailija
4/4 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin ruukaan tälleen leipoa..

Meilläkään ei oikeen leipomukset mene kaupaksi mutta teen silti, monet piirakat on menny hukkaan, itekkään en syö ellei ole vanilijakastiketta:)ja nyt sitä kastiketta ei ole joten en syö ennenku kaupassa käyn..yleensä mullaki ku tulee kokkaushimo niin teen jotain uutta ruokaa mitä en ikinä ole ennen tehny mutta nyt teki mieli leipoa niin leivoimpa sitte kunnolla, ja illalla jatkuu kunhan saan tarvikkeita lisää..

koitahan sinäki keksiä jotain hyvää ruokaa jolla piristää tätä harmaata arkea:)